Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“de ryan air van asia”
Beoordeling van Lion Air


24 september 2017 beoordeeld

Niet echt een goede ervaring. Ze doen net als ryan air niet hun best om van het imago van vleesvervoer af te komen. Met enige vertraging vertrokken vanwege een technisch probleempje. Er werd nogal lacherig over gedaan door de technicus, maar voorin ( waar wij zaten) was bij het vliegpersoneel een toch enig onrust merkbaar.
Anyway alles is goed afgelopen maar volgende keer raad ik toch een andere luchtvaartmaatschappij aan (Garuda, Batikair ( zelfde eigenaar schijnt het maar luxere uitvoering)) Voor de toerist is het prijsverschil verwaarloosbaar.

Datum van reis: augustus 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
2  Bedank 57perryl
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordelingen (2.294)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

20 - 24 van 2.294 beoordelingen

30 augustus 2017 beoordeeld

Het was een goedkope binnenlandse vlucht die gelukkig niet lang duurde. De zitruimte was zeer beperkt, het vliegtuig zelf was gewoon smerig.

Datum van reis: augustus 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
1  Bedank Frans V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben diverse kleine vliegmaatschappijen in Afrika/Zuid-Amerika gewend maar.....

2x met Lion Air geflogen en elke keer voelde het onveilig. De tweede vlucht van Bali naar Lombok duurde uiteindelijk 8u ipv 30min
Vliegtuig kwam met flinke vertraging aan op Denpasar. Na boarding 1 u in het warme toestel wachten ivm problemen. Toen weer terug naar de gate. Er bleken de hele dag al problemen te zijn met het landingsgestel.
Het voelde superonveilig weer in te stappen.
Een Indonesiër maakte opgegeven ruzie en liep schreeuwend door het toestel. Hij maakte duidelijk wat een erbarmelijk slechte maatschappij Lion Air is en er niet eens een vergoeding gegeven werd of water tijdens het wachten in het warme toestel.

Nooit meer Lion Air.

Datum van reis: juli 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank B3365ITandreab
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
13 augustus 2017 beoordeeld

gelukkig is het maar een korte vlucht. Het verloopt wat chaotisch bij het boarden. En aan boord is het een rommeltje met dozen, zakken en koffers. De regels met betrekking tot bagage meenemen in de cabine zijn niet bij iedereen bekend

Datum van reis: juli 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Nicolaas_de_Tweede
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
28 juni 2017 beoordeeld

Vliegen met Lion Air kun je vergelijken met een busdienst. Veel vluchten met veel aansluitende verbindingen naar heel veel bestemmingen. Voor een vlucht naar Bali is bij een vertrektijd veel keuze. Tarieven verschillen.Vliegduur Surabaya-Denpasar 35-50 minuten. Naar buiten kijken bij de landing en snel ter plaatse. Ruim-bagage 20 kg.Dat willen we allemaal.Het is dus opstijgen en weer landen. Verwacht dus geen maaltijd.

Datum van reis: juni 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Pipiet S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.