“Onveilig gevoel”
Beoordeling van Lion Air

2 mei 2017 beoordeeld

Aan mensen die snel bang zijn met vliegen, zou ik deze maatschappij zeker afraden. De toestellen zien er slecht onderhouden uit (lees: loshangende beeldschermen, raampjes die steeds dichtvallen en losse leuningen). Dit in combinatie met dat personeel erg vaag doet over wanneer je nou kan instappen en hoeveel vertraging er nou is, geeft dit een erg onveilig gevoel.

Persoonlijk had ik hier erg weinig last van en zou ik het dan ook niet afraden om deze maatschappij te nemen. De vluchten zijn namelijk erg voordelen en van grote lasten zoals verloren bagage of onhygiëne was geen sprake.

Datum van reis: juni 2016

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen communicatie over vertragingen op het vliegveld. Bijna nooit op tijd. Geen tickets te koop online met een normale creditcard. Verschrikkelijke maatschappij.

Datum van reis: april 2017
7 februari 2017 beoordeeld

Nooit meer. De vlucht werd minder dan een dag tevoren "vervroegd", wat feitelijk inhield dat deze gecancelled werd. Als dit je aansluitende vlucht naar Bali is, heb je een probleem als je eenmaal in Jakarta bent. Ik moest een nieuwe vlucht boeken en 11 uur wachten op het vliegveld. Geen enkele compensatie, naderhand geen enkele reactie op e-mails. NOOIT meer Lion Air. Nog niet voor niks. "Customer service" bestaat bij hen niet.

Datum van reis: december 2016
19 januari 2017 beoordeeld

Niets mee aan de hand. Wel veel vertragingen. Lekker veel kilo's voor weinig geld. Niet al te moderne vliegtuigen

Datum van reis: januari 2017
23 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, een goedkope binnenlandse vlucht van Bali naar Java op hun site gezien. Voor 460 rps. Iets meer dan 30 eur. Daar ga ik niet voor in een bus zitten die er 12 uur over doet. Alleen een groot probleem! Je kan niet via de site boeken omdat je credit card niet wordt geaccepteerd! Komt er dus op neer dat de ticket op Bali zelf gekocht moet gaan worden tegen uiteraard woeker prijzen bij de plaatselijke tourist buro's. Naast de bekende taxi en bus maffia nu dus ook een ticket maffia!

Datum van reis: december 2016