“Prima!”
Beoordeling van LATAM Chile

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vlogen met Boeing 787-9, Auckland-Sydney. Prima service. Vriendelijk. Wij hadden klein uurtje vertraging, maar dit werd op tijd uitgelegd. Helpen waar nodig. Voldoende beenruimte, ook de grote beer naast mij had voldoende plaats. Ik zou direct opnieuw kiezen voor deze maatschappij.

4 augustus 2016 beoordeeld

Goede verzorging onderweg, genoeg mogelijkheden voor vermaak en personeel komt regelematig vragen naar extra wensen van passagiers

4 augustus 2016 beoordeeld

Heenreis, vliegtuig kapot en werd een ander vliegtuig ingevlogen maar duurde ruim 6 uur voordat het er was en aangezien het een maatschappij was buiten Europa kregen we geen enkele vergoeding.
Terugreis, vliegtuig meer als 12 uur vertraagd zonder duidelijke opgaaf van redenen.
Service aan boord is ook slecht en als het moeilijk wordt doen ze net of ze je niet verstaan.

3 augustus 2016 beoordeeld

LAN heeft in Colombia een eigen tak welke is voortgekomen uit de maatschappij Aires welke ze hebben overgenomen. Sinds de vluchten worden uitgevoerd door LAN is de service gedaald en met de punctualiteit neemt men het niet zo nauw. Er word maar weinig geboden op de korte vluchten terwijl je er best flink voor in de buidel moet tasten.

2 juni 2016 beoordeeld

Nooit vliegen we nog met deze maatschappij. Zeer basic, niets van comfort ondanks een lange afstandvlucht (geen beenruimte, stoel kan nauwelijks iets naar achter). Bij het vertrekken hadden we 2 uur vertraging omwille van een technisch defect. Uitleg krijg je nauwelijks. Eenmaal aangekomen in Lima bleek dat ze 80 stuks bagage bewust in Madrid hadden achtergelaten!

Niet alleen de heenvlucht was een ramp, ook de terugvlucht. Alweer stonden we 2 uur stil aan de grond omwille van een technisch defect. Alweer geen uitleg.
Voor de vriendelijkheid van het personeel moet je zeker niet met LAN vliegen, deze mensen werken er precies meer tegen hun zin.

Neen, ik kan er geen positief woord over kwijt.