“Upgrading van Comfort naar Business”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden voor ruim 400 euro PP een upgrading van Comfort naar Business gedaan, de stoelen zijn perfect, maar de service kan een stuk beter, we zaten op het upperdeck met heel weinig andere passagiers en 2 dames die ons serveerde, voor het dinner kozen we Indische "reistafel" als ik dat in een restaurant kreeg zou ik het terug sturen het had weinig met Indisch te maken. daarna wilden we nog een wijntje bestellen maar ruim een half uur was er niemand te bekennen, en een tijdje later komt een van de stewardessen uit de cockpit en zei tegen ons sorry ik heb zeker even te lang zitten te kletsen. op het einde van de vlucht ging ze in de ronde met de Huisjes, maar we konden alleen kiezen tussen de nummers 80 en 90 meer keus was er niet jammer.

Datum van reis: juli 2019
    • Inchecken en instappen
KLM_Royal_Dutch, Social media agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat spijtig om te lezen dat de service niet geheel naar wens was. We begrijpen dat je je dit anders had voorgesteld. We bedanken je dan ook voor het delen van je ervaringen. Goed om te horen dat de stoelen wel in de smaak vielen. We hopen je in de toekomst weer aan boord te mogen verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vliegtuig kwam ruim half uur te laat aan, laat gecommuniceerd. Inchecken zeer chaotisch, onze kleine offers mochten biet mee in cabine, omdat bakken vol zouden zijn. Was niet zo bleek later. Andere mensen met 3 stuks bagage mochten wel alles meenemen. In het vliegtuig bleek dat er iemand anders op onze plekken zat, daardoor wij verplaatst werden naar de nooduitgang. De purser zou nog bij ons langs komen, maar niemand gezien. Hij aankomst Schiphol ruim half uur gewacht bij de gate. Verder vliegreis wel prima en de landing soepel.

Datum van reis: september 2019
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Jammer om te lezen dat de reis op de luchthaven niet zo voorspoedig en tevens hectisch is verlopen. We begrijpen dat je je dit anders had voorgesteld. Goed om te horen dat de verdere vliegreis wel naar wens was. We bedanken je dan ook voor het delen van je ervaringen en hopen je in de toekomst weer aan boord te mogen verwelkomen.

Prima verzorgde reis.
Op tijd vertrokken van Schiphol en ook precies op tijd aangekomen in Toronto.
Prettig personeel tijdens vlucht

Datum van reis: augustus 2019
    • Inchecken en instappen

Goedemorgen, fijn om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. We hopen je snel weer aan boord te mogen verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld

Super vlucht, heerlijk rustig, goeie service, vriendelijk personeel, kwaliteit eten 7
Gevlogen met de 747-400 economy comfort. Terug business class, dat was echt super relaxed.

Datum van reis: april 2019
    • Inchecken en instappen

Goedemorgen, fijn om te horen dat je een super vlucht hebt gehad! We hopen je snel weer aan boord te mogen verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heerlijk als je zulke vrolijke en attente stewardessen aan boord treft. De sfeer was prima. Best wel een aantal kindjes maar ook die hadden het naar hun zin. We vertrokken een half uur later maar kwamen keurig op tijd aan. Alleen die maaltijden zijn niet echt lekker . Waarom niet gewoon een maaltijd met sandwich of belegde bolletjes? Verder een topvlucht. En meiden die achterin liepen TOPPERS

Datum van reis: september 2019
    • Entertainment tijdens de vlucht

Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. We hopen je snel weer aan boord te mogen verwelkomen!