“Slecht geregeld / slechte communicatie”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vliegtuig kwam ruim half uur te laat aan, laat gecommuniceerd. Inchecken zeer chaotisch, onze kleine offers mochten biet mee in cabine, omdat bakken vol zouden zijn. Was niet zo bleek later. Andere mensen met 3 stuks bagage mochten wel alles meenemen. In het vliegtuig bleek dat er iemand anders op onze plekken zat, daardoor wij verplaatst werden naar de nooduitgang. De purser zou nog bij ons langs komen, maar niemand gezien. Hij aankomst Schiphol ruim half uur gewacht bij de gate. Verder vliegreis wel prima en de landing soepel.

Datum van reis: september 2019
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Jammer om te lezen dat de reis op de luchthaven niet zo voorspoedig en tevens hectisch is verlopen. We begrijpen dat je je dit anders had voorgesteld. Goed om te horen dat de verdere vliegreis wel naar wens was. We bedanken je dan ook voor het delen van je ervaringen en hopen je in de toekomst weer aan boord te mogen verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld

Prima verzorgde reis.
Op tijd vertrokken van Schiphol en ook precies op tijd aangekomen in Toronto.
Prettig personeel tijdens vlucht

Datum van reis: augustus 2019
    • Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

Goedemorgen, fijn om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. We hopen je snel weer aan boord te mogen verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld

Super vlucht, heerlijk rustig, goeie service, vriendelijk personeel, kwaliteit eten 7
Gevlogen met de 747-400 economy comfort. Terug business class, dat was echt super relaxed.

Datum van reis: april 2019
    • Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

Goedemorgen, fijn om te horen dat je een super vlucht hebt gehad! We hopen je snel weer aan boord te mogen verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heerlijk als je zulke vrolijke en attente stewardessen aan boord treft. De sfeer was prima. Best wel een aantal kindjes maar ook die hadden het naar hun zin. We vertrokken een half uur later maar kwamen keurig op tijd aan. Alleen die maaltijden zijn niet echt lekker . Waarom niet gewoon een maaltijd met sandwich of belegde bolletjes? Verder een topvlucht. En meiden die achterin liepen TOPPERS

• Entertainment tijdens de vlucht

Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. We hopen je snel weer aan boord te mogen verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op 2 september is onze vlucht naar Edinburgh gecanceld vanwege stakingen. Dit werd de avond van te voren aangegeven. Hierbij stond ook dat er een oplossing gezocht zou worden, echter kwam deze niet en moesten we zelf een andere vlucht boeken.

Uiteindelijk hebben we de vlucht om geboekt naar een vlucht met overstap in Manchester. Echter door vertragingen op de dag zelf op Schiphol hebben wij onze aansluiting gemist waardoor we de hele dag vast hebben gezeten op manchester. De stewardessen hebben ons tijdens de vlucht toegezegd dat het wel goed zou komen. Niet dus. Eenmaal het vliegtuig uit mochten we het uitzoeken zonder ondersteuning hoe we dit nu konden oplossen. Nooit meer vliegen wij met deze maatschappij, het vertrouwen is weg.

Datum van reis: september 2019
KLM_Royal_Dutch, Social Media agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Wij betreuren het om over jouw reiservaring met ons te lezen. Dit is natuurlijk niet de service en assistentie die wij onze passagiers bieden.

Wanneer al je vluchten in hetzelfde ticket zijn geboekt, zul je automatisch omgeboekt worden naar de eerstvolgende beschikbare vlucht als je de aansluitende vlucht mist door vertraging. Mocht je bij aankomst nog niet omgeboekt zijn, dan kun je daarvoor op de luchthaven naar de transferbalie gaan.

Wij raden je aan om hierover contact op te nemen met Customer Care.