“Snelle vlucht naar Amsterdam”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

31 mei 2018 beoordeeld

Zeer snelle vlucht, weinig tijdverlies door taxieen . jammer dat er op Schiphol een rij stond van 25 minuten voor de doauane (engelandt behoort niet tot Schengen). Gelukkig werden we opgehaald anders hadden we de laatse trein niet gehaald.
Hou rekening met lange douane tijden bij paspoortcontrole zowel in Nederland als in Engeland zeker bij avond vluchten met aansluitend openbaar vervoer.

31 mei 2018 beoordeeld

Korte vlucht nar Heatrow. taxiën op Schiphol duurde wel erg lang(30min) in verhouding tot deze korte vlucht .Verder prima

31 mei 2018 beoordeeld

Met hele korte overstap (ca. 1,5 uur) op Singapore is dit een prima vlucht. Zeker wanneer je reist met jonge kinderen. Geen lange overstaptijd etc. De jongere garde op onze vlucht gaf je echt nog het gevoel van waardeling en dat ze het je naar de zin willen maken terwijl de "oude" garde een beetje op de automatische piloot liep en bandje afdraaide. Beetje gevoel dat alles wat je vroeg een beetje te veel was. Alles ging heel rommelig en met horten en stoten. desalniettemin voor ons KLM prima betrouwbare maatschappij en zullen we in de toekomst zeker blijven boeken.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
31 mei 2018 beoordeeld

Prima vlucht gehald met KLM/KLC op de Embraer 190. Service top en alles keurig op tijd. Crew erg vriendelijk en behulpzaam. Bagage netjes op tijd afgeleverd. Kortom... alles was wéér prima geregeld door KLM!!!

31 mei 2018 beoordeeld

Excelente service van een zeer betrokken bemanning; nu had ik het voordeel dat deze bemanning hetzelfde was als die van de heenreis

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)