“Korte vlucht naar Londen Heatrow”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

31 mei 2018 beoordeeld

Korte vlucht nar Heatrow. taxiën op Schiphol duurde wel erg lang(30min) in verhouding tot deze korte vlucht .Verder prima

31 mei 2018 beoordeeld

Met hele korte overstap (ca. 1,5 uur) op Singapore is dit een prima vlucht. Zeker wanneer je reist met jonge kinderen. Geen lange overstaptijd etc. De jongere garde op onze vlucht gaf je echt nog het gevoel van waardeling en dat ze het je naar de zin willen maken terwijl de "oude" garde een beetje op de automatische piloot liep en bandje afdraaide. Beetje gevoel dat alles wat je vroeg een beetje te veel was. Alles ging heel rommelig en met horten en stoten. desalniettemin voor ons KLM prima betrouwbare maatschappij en zullen we in de toekomst zeker blijven boeken.

31 mei 2018 beoordeeld

Prima vlucht gehald met KLM/KLC op de Embraer 190. Service top en alles keurig op tijd. Crew erg vriendelijk en behulpzaam. Bagage netjes op tijd afgeleverd. Kortom... alles was wéér prima geregeld door KLM!!!

31 mei 2018 beoordeeld

Excelente service van een zeer betrokken bemanning; nu had ik het voordeel dat deze bemanning hetzelfde was als die van de heenreis

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich prima vlucht maar ruim 2 uur vertraging steeds in delen gecommuniceerd is geen pretje laat op de zondag. Mooie appjes en sms-jes van KLM maar ter plaatse slechte service. Minimaal 14 personen overboekt (wij gelukkig niet), is echt te veel op zo’n weekend vlucht Mn toeristen dus weinig no show immers.