“Goed nettjes vliegmaatschappy”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

23 februari 2018 beoordeeld

In vergelijking met de andere maatschappijen, zoals Jetairways, Air India is KLM voor mij een verademing.
Alles is schoon, meer geordend. Geeft me een vertrouwd gevoel.

22 februari 2018 beoordeeld

Wij vlogen in Januari 2018 naar Costa Rica met z'n 5-en (4volwassenen en 1 baby) Jammer genoeg konden wij niet op de familierij plaatsvinden omdat de vlucht helemaal vol zat. Het eten was goed (voor vliegtuig voedsel) en er was voldoende entertainment aan boord. De stewardessen waren in tegenstelling tot wat we normaal meemaken niet zo vrolijk maar ach dat zijn ook mensen:-) Volgende keer weer gewoon met KLM.

22 februari 2018 beoordeeld

Zelf ingecheckt op stoelen achterin de kist. Bij het boarden bleek dat er een andere kist was ingevlogen en dat ik een ander stoelnummer had. Dit wilde ik liever niet en de grondstewardess was zo vriendelijk om dit te wijzigen.
Aan boord uiteraard weinig ruimte, maar het personeel was vriendelijk. De snack bevatte een dier en aangezien in vega eet, wilde ik dit niet. De steward wist een vega wrap tevoorschijn te toveren. Erg fijn. Vlucht was stabiel en op tijd.

21 februari 2018 beoordeeld

We werden heerlijk in de watten gelegd,er ontbrak ons aan niets.
Zeer vriendelijk cabinepersoneel,en heel zorgzaam.

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd maak ik gebruik van KLM.

klm is niet de goedkoopste maar de service is altijd goed. Vriendelijke bemanning en wat vooral belangrijk is goed onderhouden vliegtuigen wat toch zeker een veilig gevoel geeft.

Het eten was prima te noemen niet extreem luxe maar wel goed van smaak.

;