“Kaapstad-Amsterdam, keurig op tijd”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

17 februari 2018 beoordeeld

Het was een vlotte reis van 11.15, vertrek midden in de nacht en keurig op tijd.
Informatie vanuit cockpit was zeer duidelijk.
Werkzaamheden cabine crew zeer professioneel en vriendelijk. De senior purser was ook in tourist class actief, maakte vriendelijke indruk.
Al met al voor herhaling vatbaar, een goede vlucht gehad met volle cabine.

• Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank M.VAN A

1.170 - 1.174 van 22.005 beoordelingen

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor vertrek een glaasje champagne aangeboden gekregen. Zeer vriendelijk personeel. Ondanks dat de businessclass vol zat werd er ruim de tijd genomen.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ik zelf nogal lang ben(2 meter) is het een ramp om te vliegen maar omdat ik niet zomaar even 100 euro voor een bepaalde plaats wil/ kan betalen ben je overgeleverd aan diegene die geld wil verdienen.
Een aantal jaar geleden kreeg je als lang persoon nog wel eens voorrang om op een betere stoel te zitten nu draait alles om geld!

16 februari 2018 beoordeeld

Aangezien het een nachtvlucht was en ik overal kan slapen heb ik een fijne vlucht gehad had voor mij en mijn partner al stoelen en een maaltijd gereserveerd wat ons uitstekend is bevallen.
De service is uitstekend en je komt niets tekort.

Datum van reis: januari 2018
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
16 februari 2018 beoordeeld

Vandag 16 Feb 2018 - Ik heb tickets voor mijn moeder en mijn zusje van Las Vegas naar Amsterdam geboek.

Ik ben geholpen door mevrouw : JOICE - ik ben heel ontzettend happy en dankbaar ,want deze lieve, behulpzaam , geduld en zeer vriendelijk person ...heeft mij vandag weer mijn dag gemaak ....Zij ( Joice ) is number 1 Rated medewerker ....met zo een medewerker mag je heel blij zijn ....wij hebben ook zelf grote bedrijf ...en zo een medewerker willen wij meteen aan nemen en een meteen een vaste baan geven !
*****Wat een echte lieve en vriendelijke vrouw is deze mevr. Joice *****