“Zeer fijne vlucht”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd bij KLM excellente service met een persoonlijk tintje. De inflight entertainment is uitgebreid, dus vervelen hoeft niet. Zitcomfort ook prima. Mooi zijn de flexibele hoofdsteunen. Hier betaal ik graag iets extra’s voor.

3 weken geleden beoordeeld

Zoals altijd op tijd en met prima service. Zelden vertraging en zeker met elite level prima service en lounge access.

3 weken geleden beoordeeld

Prima vlucht, alles rustig. Vliegtuiginterieur netjes, niet al te modern. Vriendelijk en attent personeel, boarden ging vlot. Eigenlijk zoals je wilt dat een vlucht zal gaan, niks op aan te merken.

3 weken geleden beoordeeld

Goede, dus normale vlucht met vriendelijke crew en prima eten. De stoelen en inflight entertainment zijn wat gedateerd maar voldoen nog prima en worden vervangen zoals ik heb begrepen. Een prima vlucht zoals het behoord en ik gewend ben van de KLM.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd fijn om je te laten verwennen in de Businessclass van de KLM. Zeker op een lange vlucht. Het begint altijd met het eerste drankje wat je aangeboden krijgt. Ik kies altijd voor de Champagne omdat dit de reis, vind ik, extra feestelijk maakt. Ook het eten is niet te versmaden. En de wijnen die geschonken worden krijgen uitgebreid aandacht. Er is een menukaart met een aantal opties. Ik kies voor de rijsttafel waar zelfs kroepoek bij zit. Ik probeer ook de nwe cocktail. Maar die vind ik eerlijk gezegd niet lekker. De businesscase lounge op Bonaire is niet erg groot en is om die reden niet toegankelijk voor elite members maar alleen voor businessclass reizigers. Ook altijd leuk om op het einde van de reis een KLM huisje te krijgen.