“Interessante vlucht met laatste Fokker-vliegtuig bij KLM Cityhopper”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

10 november 2017 beoordeeld

Op 28 oktober 2017 had de laatste vlucht plaats met een Fokker-vliegtuig bij KLM (Cityhopper). Die ging van Londen-Heathrow naar Amsterdam-Schiphol met een Fokker 70, de PH-KZU.
Hiermee hebben KLM en haar dochters een 77-jarige periode van het vliegen met Fokker-toestellen afgesloten.

1.465 - 1.469 van 21.192 beoordelingen

7 november 2017 beoordeeld

KLM liet ons enkele dagen voor vertrek weten dat wij onvrijwillig omgeboekt werden, hiervoor werd geen reden opgegeven enkel dat er geen andere optie was. Uiteindelijk een terugvlucht via KLM gehad met Vietnam Airlines. DRAMA geen beenruimte sigarettengeur aan boord nauwelijks drinken gehad tijdens een vlucht van meer dan 12 uur en ruim 4 uur langer over de vlucht gedaan dan waarvoor betaald is. KLM neemt vervolgens 0 verantwoordelijkheid en wijst naar iedereen behalve KLM zelf. Je betaald extra voor een premium luchtvaartmaatschappij, maar de volgende keer zal ik dat absoluut niet meer doen, omdat KLM haar naam niet waar maakt.

7 november 2017 beoordeeld

De reistijd werd aangenaam verkort door de snack die het vriendelijke personeel kwam brengen. De stoelen zitten comfortabel en er is beenruimte voldoende.

6 november 2017 beoordeeld

Vriendelijke stewardessen, lekker eten, hap je en drankje tussen door. Beenruimte is ruimvoldoende en onderweg kijk je naar de nieuwste films

5 november 2017 beoordeeld

deze vlucht heb ik al vaker gemaakt en steeds lukt het me om gedurende de vlucht toch een uur of 7 te slapen; In deze nieuwe 787 lijkt dat echter wat minder te lukken; de stoelen (zelfs in business class) lijken smaller dan in de 777 of 747; Crew is perfect KLM kwaliteit; altijd behulpzaam. Boarding, ontbijt, etc allemaal logistiek goed voor elkaar.