“Uitsekene betrokken crew”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

21 oktober 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke en behulpvaardige bemanning. Ik reis met een rolstoel en de bemanning was wederom hulpvaardig en vriendelijk ook jegens de andere passagiers. Drankje en snack inclusief.
Beenruimte ruim ( ben 1.85) ( Y plus voor 10 euro meer is aan te bevelen).

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

21 oktober 2017 beoordeeld

Reizen in de nieuwe business klasse is een waar feestje. Heerlijke comfortabele stoelen die tot hele lange bedden gesteld kunnen worden. Zeker 10-20 cm langer dan bij bijvoorbeeld Etihad of Malaysia. Nette en vriendelijke staff en heerlijk eten en drinken. Een feestje.

20 oktober 2017 beoordeeld

Van a tot z prima geregeld, vlot inchecken, easy flight, perfecte landing en vlot door de douane in Genua. Vice versa. En op de retourvlucht een heerlijk gratis broodje met Beemsterkaas.

20 oktober 2017 beoordeeld

We kregen 's ochtends een sms-je, een whatsappje, een facebookbericht en een email dat onze vlucht was gecancelled. Dat we binnen drie uur een alternatief zouden krijgen. Na drie uur niets. Geen antwoord op onze sms-jes, whatsappjes. Uiteindelijk gebeld met KLM Amsterdam, daar heeft een vriendelijke jongen ons een alternatief gegeven. Met overstap op dat krankzinnig waardeloze Charles de Gaulle en halve dag later terug dan geplanned. Met Air France, en dat is echt een tandje minder dan KLM. Later kregen we antwoord via facebook: oh, we zien dat u al in de lucht zit.... Het steekt toch allemaal schril af bij Emirates

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
19 oktober 2017 beoordeeld

Drie keer op een rij..... wat moet het heerlijk zijn om geen service meer te hoeven verlenen. Tijd over, geld over en nergens meer naar om hoeven kijken. Een vlucht cancellen, geen alternatief bieden, niet bereikbaar voor meer informatie en de terugvlucht overboeken. Vervelend als dit 1x voorkomt, frustrerend als dit 3x op rij gebeurt. Restitutie, excuses, communicatie in enige vorm? Nee. Bij KLM doen we niet meer aan service....