“Keurig op tijd”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

16 oktober 2017 beoordeeld

Een goede vlucht gehad welke keurig op tijd vloog, vliegtuig was schoon en we kregen een drankje op de vlucht

1.054 - 1.058 van 18.562 beoordelingen

11 oktober 2017 beoordeeld

Ik vloog naar Berlin om een weekend door te brengen in het adlon hotel en om de stad te bekijken ik was benieuwd naar het museum over de joden dat achter het hotel ligt zeer imposant hoe al die blokken daar staan maar in het museum heb ik ondanks dat ik de oorlog niet heb meegemaakt een traantje gelaten wat indrukwekkend was dat

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Korte vlucht met de klm cityhopper. Wat vertraging, maar uiteindelijk op tijd op de bestemming. Stoelen niet verstelbaar, is wel okay overigens. Je hebt dan ook geen last van diegen die voor je zit. Als service drankje ontvangen. Vind klm een zesje overall, niets bijzonder.

11 oktober 2017 beoordeeld

Als je ooit iets wil ondernemen dan is mijn bezoek aan Zuid-Afrika. Het is onbeschrijfelijk mooi en de mensen zijn over het algemeen vriendelijk!! Ik heb samen met mijn partner via FOX reizen deze tour gemaakt....

9 oktober 2017 beoordeeld

Hoewel de vlucht duurder was dan de eerder bij Transavia geboekte (die, al betaalde, vlucht werd door Transavia geannuleerd), ben ik zeer tevreden. De service aan boord was beduidend beter en uitgebreider. Ook de vliegtijden waren veel aangenamer, niet midden in de nacht, maar gewoon in de loop van de ochtend.