“Service is top!”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

3 weken geleden beoordeeld

Op de nachtvlucht van Kaapstad naar Amsterdam had ik een mevrouw naast me die met haar benen wijd zat en haar arm over mijn armleuning heen zodat ik in een hoekje gedrukt tegen het raam zat. Na twee keer er iets van gezegd te hebben wilde zij mij nog steeds niet iets meer ruimte geven. Ik gaf dit na 2 uur vliegen aan bij de stewardessen die mij een gratis upgrade gaven naar een comfort stoel een aantal rijen verder op waar ik veel beter zat. Super service!

Schrijf een beoordeling

wederom met KLM gevlogen naar Aruba,
De service van het cabinepersoneel op de vluchten naar Aruba is altijd erg goed.
voldoende aandacht voor elk passagier. Wel jammer dat er zo weinig variatie in de maaltijden aan boord is. Op de terugvlucht had het entertainment systeem helaas een andere mening over de bediening , dan ik had.
volgende keer zal ik hoogst waarschijnlijk toch weer kiezen voor KLM .

3 weken geleden beoordeeld

Al een verschillende keren met KLM gevlogen en de stewardessen zijn altijd zeer vriendelijk en attentvol.Het zitcomfort zou in economy eens moeten herbekeken worden.Mensen worden steeds groter, en op een lange afstandsvlucht is het niet comfortabel zitten.

3 weken geleden beoordeeld

Alle passagiers zaten keurig op tijd in het vliegtuig, toen het vliegtuig niet wilde starten. Er werd naar een oplossing gezocht en intussen werden de koffers uit het vliegtuig gehaald. Daarna kwam de mededeling dat er bij een andere gate een ander vliegtuig klaarstond om ons naar Zwitserland te vliegen. Iedereen bleef rustig en er was geen enkele negatieve opmerking en niemand wond zich op. Met een vertraging van ongeveer 2 uur zijn we weggevlogen. De mededelingen waren correct en eerlijk en alle passagiers accepteerden het ongemak. We zijn allemaal prima aangekomen in Genève. Zo kan het dus ook. Ik heb een prima vlucht gehad.

3 weken geleden beoordeeld

We waren van plan vanuit Brussel, via Amsterdam naar St Maarten op vakantie te gaan begin december. Verblijf en vlucht geboekt via onze reisagent en eveneens onze KLM vlucht Brussel naar Schiphol. Na de orkaan Irma kregen we het droevige nieuws dat ons hotel wegens herstellingen gesloten zou zijn tot eind december ... Onze oprechte medeleven aan de mensen op St Maarten. Onze reis en hotel werden inmiddels terugbetaald door de reisagent. Echter, en dat vind ik totaal onbegripvol van KLM : op onze vluchten Brussel naar Schiphol die ons 509 eur kosten verloren we 312 eur.
Deze discutie duurt nu reeds 2 weken en we worden steeds afgewimpeld en verwezen naar onze reisagent terwijl het KLM zelf is die besliste dat we slechts dit bedrag terugkregen. Totaal onbegrip en geen respect voor de reizigers en hun zakken vullen op de kap van Irma. Klantvriendelijkheid een grote 0 KLM
Ronsmans - Belgie