“zeer vriendelijke en attentvolle stewardessen.”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

3 weken geleden beoordeeld

Al een verschillende keren met KLM gevlogen en de stewardessen zijn altijd zeer vriendelijk en attentvol.Het zitcomfort zou in economy eens moeten herbekeken worden.Mensen worden steeds groter, en op een lange afstandsvlucht is het niet comfortabel zitten.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
Schrijf een beoordeling

4 weken geleden beoordeeld

Alle passagiers zaten keurig op tijd in het vliegtuig, toen het vliegtuig niet wilde starten. Er werd naar een oplossing gezocht en intussen werden de koffers uit het vliegtuig gehaald. Daarna kwam de mededeling dat er bij een andere gate een ander vliegtuig klaarstond om ons naar Zwitserland te vliegen. Iedereen bleef rustig en er was geen enkele negatieve opmerking en niemand wond zich op. Met een vertraging van ongeveer 2 uur zijn we weggevlogen. De mededelingen waren correct en eerlijk en alle passagiers accepteerden het ongemak. We zijn allemaal prima aangekomen in Genève. Zo kan het dus ook. Ik heb een prima vlucht gehad.

4 weken geleden beoordeeld

We waren van plan vanuit Brussel, via Amsterdam naar St Maarten op vakantie te gaan begin december. Verblijf en vlucht geboekt via onze reisagent en eveneens onze KLM vlucht Brussel naar Schiphol. Na de orkaan Irma kregen we het droevige nieuws dat ons hotel wegens herstellingen gesloten zou zijn tot eind december ... Onze oprechte medeleven aan de mensen op St Maarten. Onze reis en hotel werden inmiddels terugbetaald door de reisagent. Echter, en dat vind ik totaal onbegripvol van KLM : op onze vluchten Brussel naar Schiphol die ons 509 eur kosten verloren we 312 eur.
Deze discutie duurt nu reeds 2 weken en we worden steeds afgewimpeld en verwezen naar onze reisagent terwijl het KLM zelf is die besliste dat we slechts dit bedrag terugkregen. Totaal onbegrip en geen respect voor de reizigers en hun zakken vullen op de kap van Irma. Klantvriendelijkheid een grote 0 KLM
Ronsmans - Belgie

4 weken geleden beoordeeld

Crew is erg aardig en de captain geeft voldoende informatie. Het drankje is lekker, de sandwich is mijn smaak niet en droog. Op een korte vlucht zou men kunnen overwegen de snack achterwege te laten of een keuze te bieden. Boarding verloopt minder soepel dan bij lange afstandsvluchten waar men op blokken van rijen boardt.

4 weken geleden beoordeeld

We hebben eerder lange vluchten gemaakt en vaak had ik problemen met zitten ivm mijn lange benen, zitten is vaak krap en met lange vluchten is slapen dan een probleem.
Dit keer met de nieuwe eco comfort stoelen in de 777-300 moest het goed komen en ja kost het iets meer maar heb het er graag voor over!
In het vliegtuig had ik zeker meer been ruimte alleen als je op stoel 10c zit loopt alles en iedereen steeds tegen je aan, met het instappen kan het gebeuren maar daarna loopt is het juist de crew die niet anders doet en echt steeds opnieuw, ook niemand die pardon zegt! Daar heb je dan voor heen en terug reis aardig extra voor betaald, het zit comfort vond ik echt niet beter dan gewoon eco en mijn stuitje was ook aardig aan het klagen, de stoel is best smal dus je kan je zitvlak niet echt keren en als ik het al deed ging mijn lampje steeds aan want het knopje zit aan de binnenkant( niet echt handig).
Al bij al een beetje zonde van mijn geld en flyingbleu punten geweest vermoedelijk was alleen extra been ruimte voldoende geweest.
Betreft aandacht, geen sorry voor het lompe gedrag van de crew maar een dame achter mij die bijna haar eigen handbagage op haar kreeg omdat ze zelf dit niet goed had opgeborgen, hield er niets aan over maar wel alle aandacht van de crew en waarschijnlijk nog een voucher als pleister op haar eigen dom gedrag.
De terugreis was eigenlijk het zelfde alleen hier kreeg ik wat vaker een karretje tegen me aan en 1x sorry voor het net niet raken.
Tja had andere verwachting van mijn KLM.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)