Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“prima vlucht”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines


20 september 2017 beoordeeld

Vlogen met KLM naar Rome, prima vlucht gehad met als verrassing bij de incheck een upgrade naar business class. Luxe hoor.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Marianne B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (18.663)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1.108 - 1.112 van 18.663 beoordelingen

20 september 2017 beoordeeld

Mijn ervaringen zijn de afgelopen jaren alleen maar positief over vliegen met KLM!
Korte of lange vluchten, geen slechte ervaringen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Willem v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 september 2017 beoordeeld

Vlucht duurt ong anderhalf uur. In deze korte tijd geeft de crew een snelle hap (klein sandwich met koekje en water) en drankjes. Crew was vriendelijk en behulpzaam.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Furoz R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 september 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel niets is teveel alles kan. Ik vlieg al jaren met KLM, zowel IPB of als gast. Business en Economy class. Gewoon een solid maatschappij. Inflight sytems is up-to-date en uitgebreid. en de catering is zeker een voldoende (voor vliegmaatschappijen).

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank dustinweg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 september 2017 beoordeeld

OP 15/9/2017 met de 13.50 uur vlucht naar Madrid en terug met de KL1704 op 17/9.
Ondanks de aangekondigde stakingsdreiging ging de vlucht gewoon door. Wij zaten zoals gebruikelijk op vluchten binnen Europa- Economy, op de 2de rij van de comfortabele beenruimte stoelen van de nooduitgang 16c en 16 d. Vluchten verliepen comfortabel en met enige vertraging wegens acties Franse Verkeersleiders. Bediening, vriendelijk, attent, vlot. De warme maaltijd was, macaroni, met tomaten/kaas combinatie.
De heen vlucht zat flink en terugvlucht geheel vol. De extra kosten bedraagt E. 25,00 p.p. per vlucht, maar wanneer je met cabine bagage reist, moet je wel VOORAAN in de rij van de instappers staan, want je mag op die stoelen geen bagage op de vloer bergen en bij laatste instappers zitten de bagage ruimten al vaak vol.
KLM weet dit en zou dit soort betalende passagiers, vroeger BOARDING moeten toestaan/

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bertus d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.