Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Veel beenruimte”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines


17 augustus 2017 beoordeeld

Met de Cityhopper naar Inverness (en terug) gevlogen. Rij 3 t/m 7 geeft extra beenruimte, erg prettig wanneer je lang bent. Inchecken online, via KLM app voorzien van nuttige informatie, snel door security en ook boarden ging erg vlot met nodige service vanwege onze dochter met beperking, waarvoor dank!
Busvervoer is ook goed geregeld en vanwege harde regen werd er nog net niet op de trap naar het toestel geparkeerd (-:
Op de terugweg was er een lastige Franse meneer die de crew uitschold waarna de piloot het overnam en de rust weerkeerde. Heel goed ingegrepen zonder al te veel woorden in alle beleefdheid. Petje af!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Anna A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (13.551)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

613 - 617 van 13.551 beoordelingen

16 augustus 2017 beoordeeld

Alles was in orde. Wel wat prijzig. Vriendelijke persoonlijke service, vlotte boarding. Op tijd. Enige minpuntje: de wrap

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank wimh491
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 augustus 2017 beoordeeld

Prettige vlucht, iets vertraagd. De wrap die wordt geserveerd, is geen aanrader. Verder vriendelijk, prettige vlucht.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank wimh491
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 augustus 2017 beoordeeld

Tot heden had ik best goede ervaringen met KLM, maar bij deze vlucht zijn we zomaar op de reservelijst gezet, want de vlucht was overboekt. We moesten 1,5 uur wachten in de incheckhal (daar is niets) en op het laatste moment (terwijl er al geboard werd) konden we toch inchecken, maar moesten toen nog door de veiligheidscheck (waar 1000den mensen stonden te wachten, want hoog seizoen). KLM heeft tot op heden nog geen sorry gezegd!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Daphne v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 augustus 2017 beoordeeld

Het beoogde vliegtuig was niet in orde, daarom met zijn allen in een iets kleiner toestel gezet. Niets mis mee, maar niet te vergelijken met andere 'gewone maatschappijen', laat staan iets als Emirates. Iets wat ik niet kan beoordelen is of de vertraging die wij hierdoor hadden bij KLM vaker voorkomt en een gevolg is van beleid, of gewoon domme pech. De snack aan boord was matig. Vooral als je het liefs koolhydraat arm heeft is een bakje macaroni zonder veel toevoegingen niet echt een feest.
Wat echt bij een budgetmaatschappij past is dat je extra moet bijbetalen voor ruimbagage. Als je dat niet wilt levert dat beperkingen op omdat alles in de handbagage moet en dus niet alles mee kan/mag. Het is echt een financiële maatregel, want ook nu weer bleek dat niet alle handbagage in de cabine kan en er in het ruim plenty ruimte over is. De handbagage gaat zo alsnog in het ruim om zo KLM te helpen om de negatieve gevolgen van hun bagagebeleid op te vangen, maar hier staat dan niets tegenover (behalve wat vertraging omdat je dan toch nog bij de bagageband moet wachten).
Maar: misschien volgende keer beter? Wie overweegt KLM te reizen moet vooral even kijken naar andere reviews, want misschien zijn onze ervaringen met deze twee vluchten niet maatgevend.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Hans B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.