“Comfort klasse naar Atlanta”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

19 maart 2017 beoordeeld

De vlucht vertrok 60 minuten te laat, was wel van tevoren aangekondigd. In de communicatie stond vanwege operationele problemen. In het vliegtuig zelf bleek dat we moesten wachten op een vlucht uit Barcelona. Hierdoor vertrokken we later en moesten we toch wel een beetje haasten op Atlanta voor onze aansluitende vlucht naar Charlotte . Die bleek later ook een half uur vertraging te hebben omdat het vliegtuig gecheckt moest worden vanwege het feit dat het uit Jaimaca kwam. Deze vlucht werd ook onder KLM vlag uitgevoerd. Verder natuurlijk prima, service aan boord goed, eten goed en entertaiment systeem ook uitstekend.

19 maart 2017 beoordeeld

Prettige vlucht, zeer behulpzame steward. Extra ruimte in Economy Plus tijdens nachtvlucht het geld waard.

18 maart 2017 beoordeeld

De bemanning is vriendelijk en geeft correct informatie door. Het cabinepersoneel is zakelijk. Er is soms meer aandacht voor collega's dan voor reizigers. Cabines in veel KLM vliegtuigen zijn gedateerd. Vliegtuigen zijn altijd schoon.

17 maart 2017 beoordeeld

Geweldige ervaring met KLM. Hele mooie business class met vriendelijke en behulpzaam personeel. Goede keus in maaltijd en wijnen. Ook slapen de cabines erg fijn. Vanzelfsprekend niet te vergeten het Delfts blauwe huisje :-)

16 maart 2017 beoordeeld

Prima afhandeling bij de balie vriendelijke mensen. de lounge was ook heel goed en netjes en vriendelijk personeel. voldoende eten en te drinken in de lounge.
Fijne vlucht en heelvriendelijk personeel aan boord. Alleen wat teleurstellend was net als mijn voorgaande reis naar suriname was het eten. Ik heb in 9 maanden tijd 3 keer het zelfde eten gekregen in de B.class. Aantal klachten ingediend maar ben maar 1 keer hier over benaderd. Eten is zeer teleurstellend, hopelijk bij mij volgende vlucht wat beter.Ook bij aankomst in nld of suriname moet je vaak heel erg lang op je bagage wachten. De bagage voor de B.class komen vaak veel later aan.