“Goed vlucht ”
Beoordeling van Kenya Airways

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had een beetje schrik met de vorige bewoordingen te lezen. Maar de vlucht was super. Eten was lekker en voldoende. Je kreeg zoveel drinken als je wilde. Niets op aan te merken.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlucht vertrek +- 02.00 uur naar Nairobi met een tussenstop in Kilimanjaro.
Na aankomst in Kilimanjaro kwam er een schoonmaakploeg binnen, de passagiers met bestemming Nairobi mogen het toestel niet verlaten, na een uur heb ik de steward gevraagd waarom we zolang bleven staan en wat verder de bedoeling was.
We moesten wachten op passagiers en we hadden tijd genoeg omdat het toestel niet eerder kon landen dan 05.00 uur in Nairobi.
Het 2e gedeelte van de vlucht werd ik verrast met een droog broodje en ik kon kiezen uit een glaasje water of orange!

Beenruimte onvoldoende !!!
Service slecht !!!

Deze nacht geen oog dicht kunnen doen!!!

31 augustus 2017 beoordeeld

Niets op aan te merken, personeel zeer vriendelijke en professioneel, eten was ok, zitcomfort ok, alles perfect op tijd, zelfs een half uur te vroeg aangekomen!

30 augustus 2017 beoordeeld

Fijn personeel, goed vliegtuig (B787), eten aan boord was wat aan de magere kant wat betreft keus maar verder goede kwaliteit, efficiënte overstap in Nairobi. Al met al een behoorlijk goede ervaring.

30 juli 2017 beoordeeld

Van Nairobi naar Zanzibar is slechts een uur vliegen. Op heen en terug reis waren er 2 stewards aanwezig. Personeel kwam ongeintresseerd over. We kregen wel netjes broodjes aangeboden en drinken ondanks de korte vlucht.
Heen weg deden de beeldschermpjes het niet; terugweg wel maar alles is in het engels