Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“verkwanseld”
Beoordeling van Kenya Airways


2 februari 2017 beoordeeld

Jammer dat KLM de vluchten naar Nairobi heeft overgedaan aan kenyan airways.
Er zijn teveel stoelen geplaatst, waardoor het zitcomfort abominabel is geworden. Teveel busines class, maak van een deel comfort class en de keuze wordt daardoor beter.
Zonde dat een dreamliner op deze manier wordt misbruikt. Advies: zoek een vliegmaatschappy die het beter doet.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
2  Bedank janhuibers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (951)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

9 - 13 van 951 beoordelingen

17 januari 2017 beoordeeld

Wij zouden 27-11-2016 vliegen naar Killimanjaro door allerlei communicatie stoornissen heeft deze vlucht ons 30 uur vertraging en frustratie opgeleverd.
Bij Kenya Airways was men niet in staat hier adequate info over te geven.Het betrof hier ruim 100 passagiers die allemaal hierdoor in dezelfde problemen kwamen

4  Bedank mimosa2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 december 2016 beoordeeld

De vlucht uit Lusaka was vervangen door een latere vlucht, en werden daar slechts op het laatste nippertje van verwittigd.
Bij aankomst in Amsterdam, na een connectievlucht uit Nairobi was de bagage van allebei de personen achtergebleven in Nairobi. En we hebben deze slechts na een week teruggezien.
Het is niet de eerste keer dat met Kenya Airways de bagage niet samen met het vliegtuig is aangekomen op bestemming, en achtergebleven in Nairobi, een keer was er zelfs een belangrijk deel van de bagage gestolen uit de koffer.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank Ivo d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 oktober 2016 beoordeeld

Een prettige vlucht , veel beenruimte en vriendelijk en behulpzaam personeel . De catering was goed. Als je ergens behoefte aanhad hoefde je het maar te vragen en het werd meteen gebracht.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank 320louise
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 september 2016 beoordeeld

8.05 uur gepland vertrek. Al in het vliegtuig gezeten, eerst de mededeling dat het nog 30 minuten zou duren, na 2 uur kwam de volgende mededeling, het ging nog 2 uur duren, IN het vliegtuig. Personeel liet zich niet meer zien.
Na 4,5 uur terug op de luchthaven, waar we na 5,5 uur eindelijk koffie kregen. Totaal na 7 uur alsnog vertrokken.
Personeel bijzonder onvriendelijk en bijna onbeschoft.
Eenmaal in het vliegtuig werd er minimaal eten en drinken geserveerd. Geen enkel recht op vluchtvertragingsvergoeding omdat KA niet Europees is! En dan boek je KLM... daar is dus ook geen enkele reden meer voor.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
2  Bedank Ellen123456789
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.