“Krappe stoelen”
Beoordeling van Jet Airways

11 februari 2018 beoordeeld

Zeer krappe stoelen voor een gemiddelde Europeaan. Deze binnenlandse vlucht is duidelijk gericht op de inwoners van India. Ik moest naar Mumbai omdat daarvandaan de internationale vluchten gaan.

De vlucht zelf was ook raar. We stegen op en bleven lang op 1000 a 2000 meter hoogte vliegen. Daarna stegen we langzaam door. Vlak voor de landing werden een paar cirkels gevlogen.

8 februari 2018 beoordeeld

Een slechte “partner” van KLM.
Zowel hun service, als vriendelijkheid is ver te zoeken.
Ruim 30 min moet je wachten op de stewardes, voordat ze komen. (notabene alleen om een glas water te vragen, want je krijgt niks!)
Ook slecht van KLM,waar ik de ticket heb gekocht, maar dat ze niks kunnen (of willen) doen! (seat reservatie)

29 januari 2018 beoordeeld

In de toekomst neem ik deze maatschappij echt alleen nog als het prijsverschil meer dan 200euro is anders no way. Kregen een snack ipv een maaltijd, men is zuinig met water je moet er echt om vragen en dan krijg je het misschien. Het is een krap toestel met crappy filmaanbod maar nog irritanter is dat dat zakje waar je normaal je spulletjes in kunt doen kapot was. Toen mij buurman herhaaldelijk iets aan de stewardess vroeg deed ze of ze het hoorde om vervolgens snel verder te gaan en er niet op terug te komen. Ik heb nog nooit zulk chago personeel meegemaakt die niets nakomt als men ze iets vraagt. Geen aanrader!

23 januari 2018 beoordeeld

Op de 5 vluchten slechts 1 zonder vertraging. Het vliegend personeel is vriendelijk maar maakt een onervaren indruk. Flight entertainment is vooral afgestemd op India. WC-papier was 1,5 uur voor aankomst op.

20 december 2017 beoordeeld

Een 777 is best een groot toestel maar omdat de stoelen vrij dicht bij elkaar stonden was er te weinig beenruimte voor zo'n lange vlucht. Snack die op de heenreis werd geserveerd was prima maar terug slechts een klein broodje.