“rome”
Beoordeling van Jet Airways

30 augustus 2017 beoordeeld

het enige spijtige die er aan was bij vertrek begon het hevig te sneeuwen we stonden al op de landingsbaan dus now turning back we hebben 6 u stil gestaan maar eens vertrokken was alles pikko bello

Schrijf een beoordeling

30 augustus 2017 beoordeeld

9W 234 Jet Airways: Inchecken zeer problematisch in Amsterdam, overboekt en mijn naam bleek verkeerd te zijn verwerkt. Uiteindelijk kregen we toch twee plaatsten toegewezen. Zeer ver uit elkaar. In het vliegtuig "kleine zitplaatsen met weinig beenruimte" maar dat weet je van te voren.
Het is eten is geweldig!
Het bleek in Amsterdam niet mogelijk te zijn om de boarding card te printen voor de vlucht na de stop over in Toronto; dit moesten we bij onze overstap doen in Toronto bij de Terminal van Air Canada.
Op tijd vertrokken en op schema aangekomen, overstaptijd 2 uur en 30 minuten. Dit bleek niet voldoende te zijn om de boardings cards te regelen bij Air Canada. Daar kregen we te horen dat dit in Amsterdam gedaan had moeten worden. Met als gevolg de aansluitende vlucht gemist. Gelukkig hoefde we " maar ruim 1 uur extra te wachten" eer de vlucht naar Calgary vertrok. Helaas bleek in Calgary dat onze koffers wel met de andere vlucht waren meegegaan, gelukkig is het zoeken naar onze koffers adequaat opgelost in Calgary.

30 augustus 2017 beoordeeld

zeer goed vriendelijk personeel ruime plaats voor de benen en voeten spijtig dat deze niet meer vertrekken vanuit brussel

30 augustus 2017 beoordeeld

Ik vlieg regelmatig in India en tussen Kathmandu en Delhi. Ik gebruik hiervoor steeds Jet Airways: ze zijn het stipst en bieden de beste service ivm bijvoorbeeld Air India.
Enige minpunt: ik ben lid van het Etihad Guest programma (partner van Jet Airways) en telkens opnieuw slaagt men er niet in om mijn miles op mijn guestcard automatisch te zetten. Moet altijd achteraf miles claimen.

17 augustus 2017 beoordeeld

Prima vlucht en service, zoals je mag verwachten, heenreis werd mijn van te voren aangevraagde glutenvrije maaltijd keurig geserveerd, over smaak valt te twisten en zeker het vliegtuig voedsel ;)
op de terugvlucht was het glutenvrij niet doorgevoerd, en nam de steward het als klacht op, ik doe dit puur als precedent werking, omdat ik vind dat er veel te laks met voeding ( allergieën etc.) omgegaan wordt, ik heb voor mezelf altijd voedingswaar bij me.
Vanwege vertraging ivm een technisch probleem aan het vliegtuig, kon ik een claim indienen, en zonder enige moeite of problemen heb ik een vergoeding gekregen, al met al een prima luchtvaartmaatschappij, waar ik zonder twijfel weer bij in zal stappen.