“Vreselijk”
Beoordeling van Jet Airways

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jet airways heeft ons in de kou laten staan en verkeerde connectievlucht gegeven vanwege een door jet airways wijziging wegens gecancelde aansluiting. Lieten ons 20 minuten voor vertrek niet meer het vliegtuig in Toronto in. Nacht in stoel op vliegveld door moeten brengen. West Jet heeft er voor gezorgd dat wij uiteindelijk de volgende dag terug konden vliegen naar Calgary en vandaar naar Amsterdam met KLM . Jet Airways was tot helemaal niets bereid en deden ook geen enkele moeite ons te helpen. Waren niet aanspreekbaar

12 februari 2017 beoordeeld

voor ons was dit een goede vlucht, eten en drank voldoende aanwezig. Goede service van het cabine personeel . Veel afleiding door de ingebouwde tablets.

28 januari 2017 beoordeeld

Heb 3 x met Jet Airways gevlogen, 2 x binnen India en 1 x van Delhi naar Bangkok. Keurige maatschappij waar men duidelijk zijn/haar best doet om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Beenruimte redelijk krap. Eten vond ik goed. Alles bij elkaar genomen een acceptabele maatschappij.

• Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
27 januari 2017 beoordeeld

Korte vlucht, maar was perfect. Personeel vriendelijk, kreeg geen eten, maar was ook niet nodig want ik zat maar iets langer dan een uur in het vliegtuig.
Service is nice!

• Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
11 januari 2017 beoordeeld

Nog nog zo weinig beenruimte gehad en zulke slechte stoelen, heel vies eten, aardige maar onhandige stewardessen en slechte service