“Lange afstandsvlucht Madrid -Santiago-Buenos Aires”
Beoordeling van Iberia

16 januari 2018 beoordeeld

We hebben ook de lange afstandsvlucht Buenos Aires - Madrid terug genomen.
Wij hebben in februari 2017 deze vluchten gereserveerd voor december 2017, alsook de stoelen met bijbetaling voor meer beenruimte. Wij kregen op dat ogenblik stoelen 40 a en 40c en 14a en 14c. Dit is gedurende de tijd van reservering en vertrek 4 X veranderd! 4 x kregen we het bericht dat de stoelen niet meer beschikbaar waren wegens de omwisseling van een ander toestel! 4 x heb ik met Madrid moeten bellen om dit recht te zetten en er achter te komen dat het toestel niet veranderd was en dat onze stoelen die we toegewezen hadden gekregen open stonden. Dit komt over als pure oplichterij want de stoelen die ze ons gaven waren stoelen zonder bijbetaling maar als koppel reizend voor een vlucht van 12 uur zit je graag naast elkaar. Maar de stoelen die we kregen lagen op aparte rijen. Er werd gezegd dat ik wel 2 andere stoelen kon boeken naast elkaar zonder bijbetaling, maar ons geld voor de betaalde stoelen met meer beenruimte kregen we niet terug. We moesten eerst terug het volle bedrag van 2.500 euro betalen voor de nieuwe gewone stoelen en dan pas konden we een terugbetaling aanvragen voor de reeds in februari betaalde stoelen. Zijn dit maffia praktijken of niet ? Wij hebben al dikwijls met Brussel Airlines gevlogen, zowel korte als lange afstand maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt! Ik kan deze maatschappij niet aanbevelen en de dochtermaatschappij British Airways waar we vorig jaar zowel kort als lang afstand naar de Caraiben gevlogen hebben ook niet, want daar hebben wij een soortgelijk verhaal meegemaakt. Wees gewaarschuwd.

16 januari 2018 beoordeeld

Wij kwamen terug van de vlucht Buenos Aires naar Madrid en moesten overstappen in Madrid om naar Brussel te vliegen. Dit vliegtuig was zo volgepropt met stoelen dat het schandalig was. In een bus heb je meer beenruimte dan hier. Ik was veroordeeld om in het midden te zitten en had dan nog het ongeluk dat de persoon naast mij zeker 1.90 m groot was, hij zat constant met zijn benen open tot het midden van mijn beenruimte. Dit was erg vervelend al had deze meneer weinig keuze, hij had nog juist zijn bene in het gangpad kunnen draaien. Het was een korte vlucht van ongeveer 5,5 uur maar naar mijn gevoel duurde het uren voor we in Brussel arriveerden! Ik heb nog nooit met Ryanair gevlogen omwille van de slechte kritieken maar na deze vlucht vraag ik mij af of het nog slechter kan !?

10 december 2017 beoordeeld

Vertrek en aankomst op tijd, Geen probleem met bagage en brandstof, maar de voorraad snacks was niet bijgevuld. Het beperkt overschot aan snacks (van vorige vluchten ?) was wansmakelijk.

9 december 2017 beoordeeld

162.80€ H/T is te duur voor de geboden beenruimte en algemene afstand tussen de vorige stoel. Je zit constant met je knie in de rug van je voorzitter, een krant lezen is echt geen optie.

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vliegtuig vertrekt prima op tijd ,ook na de overstap in Madrid.wat opvalt is echter de zeer matige service aan boord . alleen een drankje tijdens de maaltijd en een koffie of thee .dat is vrij weinig voor 9 uur vliegen.verder ongeïnteresseerd personeel .nu spreek ik geen Spaans ,maar er werdt weinig moeite voor Engels gedaan.matig dus..enige zeer positieve is wel de lage prijs