“Bagage lost”
Beoordeling van Iberia

4 weken geleden beoordeeld

Mijn vrouw en ik zijn in maart 17 op vakantie in Florida geweest.
Op de heenreis izijn onze koffers door toedoen van Iberia kwijt geraakt en 4 dagen later gevonden.
In deze 4 dagen hebben we geen assistentie van Iberia gehad.
In deze periode hebben we zelf alle noodzakelijke kleding en toiletartikelen gekocht.
Bij terugkeer in Amsterdam hebben we Iberia gevraagd om een tegemoetkoming in de gemaakte kosten
Hiervoor omvingen we voor twee pwersonen 150 euro.
Het niet hebben van onze gps kostte al 180 euro
Een uitgebreide correspondent heefthierin geen verandering gebracht.
We zullen nooit meer reizen met Iberia

Schrijf een beoordeling

9 september 2017 beoordeeld

Een prima vlucht naar Madrid en weer terug. Boarden ging mooi snel en in het vliegtuig werd er geholpen bij de handbagage. Goed en servicegericht personeel. Echt Top! Enige minpunt waren de stoelen, deze vond ik niet erg comfortabel.

8 september 2017 beoordeeld

Iberia vliegt deze route met de fonkel nieuwe A330-200.
Door te bieden op een upgrade, belandden we op de heenweg in de Business class. Terug 'gewoon' economy.
Businessclass is geweldig. Goede stoelen om te slapen, maar 4 op een rij (i.t.t. 6 bij de KLM), goede inflight service.
Ook economy was goed. Fijn zijn twee zitters aan de zijkant: cabine heeft 2-4-2 indeling. Stoel heeft gemiddelde beenruimte vergelijkbaar met KL of BA en is goed verstelbaar met een geweldige hoofdsteun. Prima vlucht 14 uur non stop van NRT naar MAD.
Personeel was verzorgd erg aardig.

31 augustus 2017 beoordeeld

Fijne ontvangst aan boord, snelle doorgang, goede afhandeling van bagage, vriendelijk personeel, lekker eten en confortabele vlucht.

30 augustus 2017 beoordeeld

Correcte vlucht. Stipt op tijd. Niks op aan te merken. Info in vier talen waaronder Nederlands. Vriendelijk personeel