“Service? Geen stewardess te bekennen!”
Beoordeling van Iberia

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de vlucht van Panama naar Madrid zaten we een supermooie airbus 330-200. Daar is ook alles mee gezegd. Bij de incheck hebben wij nog nooit zoveel mensen gezien aan de gate die een stoelwijziging wilde. Iberia krijgt het voor elkaar om een gezin met twee kinderen van 3 en 5 niet bij elkaar te zetten Het eten was koud en de service die je op deze lange vluchten verwacht kwam er niet. Na het eten ging de cabine verlichting uit en werden alle passagiers door de crew genegeerd. Niets maar ook niets klopte. De crew was zo lui en ongeïnteresseerd dat zelfs de Veiligheidscheck bij turbulentie niet werd gedaan. Neem een voorbeeld aan de maatschappijen uit Azië, die weten hoe het heurt.

De info die Iberia verstrekt is waarschijnlijk achterhaald

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan bijna niet tussen twee rijen stoelen, je moet je er echt tussen wringen. De piloot vliegt met cowboy allures. Voor ons de minste maatschappij waar we al mee gevlogen hebben.

28 juni 2017 beoordeeld

Aangezien de goedkope prijs indien men vroeg kan boeken zeker de moeite waard,wel geen tv en maar 1 wc locatie in de cabine.

28 juni 2017 beoordeeld

Weinig beenruimte... maar is volgens mij op iedere vlucht en bij iedere maatschappij!
wel jammer, zeker als de passagier voor je de stoel in relaxed stand zet... tafel kon niet geheel uitgeklapt worden door beperkte ruimte

27 juni 2017 beoordeeld

Vies oud vliegtuig met zeer krappe plaatsen.
Verzorging was slecht net zo als personeel.
Ik kon mijn zitplaats niet wijzigen dus een hopeloze plaats in het midden.
NOOIT WEER