“De vlucht was geen probleem, maar op de grond kan het beter”
Beoordeling van Hainan Airlines

6 december 2017 beoordeeld

De vlucht op zich was geen probleem. Goede service en bekwaam personeel. Eenmaal op de grond was het een ander verhaal.
Bij het overstappen is Brussel werden twee koffers niet ingecheckt. Via de incheck counter moesten we instructies vragen bij de balie van Hainan. Deze stuurde ons naar de lost and found binnen. Na twee uur wachten daar, brak de beambte zijn hoofd waarom we bij hem terecht gekomen zijn. Behulpzaam telefoneerde hij terug naar Hainan om uitleg en uiteindelijk forceerde hij iemand daar om ons te komen halen. Terug naar de incheck counter waar de resterende koffers gewoon ( net op tijd) konden ingecheckt worden. Niemand kon er aan uit waarom we naar Lost and Found moesten.

Datum van reis: augustus 2017

16 november 2017 beoordeeld

Zeer aangename vluchten (HU492-HU491 airbus A330-300) heen en weer Brussel Beijing. Daar ik groot ben (1,87m) heb ik graag de nodige beenruimte en die was er . De catering was ook perfect en de service aangenaam. Kortom een goede maatschappij die ik iedereen durf aan te bevelen. Ook de vluchten binnen China (B737) waren van dezelfde kwaliteit. Ze zijn niet moeilijk wat betreft de handbagage. Ik kan begrijpen waarome de maatschappij een 5-star Airline Rating is.

Datum van reis: november 2017
21 september 2017 beoordeeld

aangename vluchten zowel heen en terug. Bij het naar huiswaarts keren vlogen wij van Shanghai naar peking.We hadden zeer weinig tijd voor de aansluitende vlucht naar Brussels. Dank zij de assistentie van een medewerker van Hainan die ons stond op te wachten verliep alles vlekkeloos en hadden we onze vlucht naar Brussels.

Datum van reis: september 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

Het grote voordeel is dat de vlucht rechtstreeks is, het nadeel zijn de Chinese afmetingen, weinig beenruimte voor en vlucht van 11 uur. De service was in orde met de nadruk op Chinees wat bij de terugvlucht voor ons wat teveel was, maar ja het vliegtuig zit vol met Chinezen en zij vinden het OK. Prijs kwaliteit is in orde. De aangekondigde vertrek en aankomsturen waren juist. De online check in is bij mij niet gelukt. Afhandeling van de bagage was correct, uiteraard veel controle in de luchthaven van Peking, het kleinste batterijtje in de bagage wordt gevonden, dus neem voldoende tijd om in te checken, minstens 3 uur op voorhand in de luchthaven van Peking.

Datum van reis: augustus 2017
1 september 2016 beoordeeld

weinig beenruimte.
storende aankondigingen tijdens de nachtvlucht. ze doen het licht uit om de mensen te laten rusten, maar we werden constant gestoord door algemene berichten vanuit de intercom

Datum van reis: oktober 2015