“Prettig”
Beoordeling van GOL Airlines

22 januari 2018 beoordeeld

Goede begeleiding op het vliegveld van Congonhas om de juiste incheck balie te vinden. Ondanks dat de vlucht maar 50 minuten duurde toch een gratis drankje tijdens de vlucht.

28 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens mijn vlucht van Manaus naar Cruzeiro do Sul werd plots bekend dat we zouden landen in Rio Branco, omdat het vliegveld van Cruzeiro do Sul werd gesloten. Niemand sprak genoeg Engels om duidelijk te kunnen maken wat nu het plan was. Alle reizigers naar Cruzeiro do Sul werden wel bijzonder goed opgevangen (maar zonder communicatie) en naar een erg goed hotel gebracht, waar we op kosten van de maatschappij een nacht konden overnachten en konden eten en drinken. Bovendien kregen alle reizigers een priority-plaats op de vlucht de volgende dag.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Transfer van Sao naar Rio met een betaald ticket zou toch makkelijk moeten zijn, nou niet bij Gol. Engels spekende staff is zeldzaam, (de uiteindelijke dame die na 1,5 uur kwam enwel Engels sprak was geweldig ).
Sta je in de rij om in te checken, ben je aan de beurt wordt je zonder commentaar apart geschoven met de mededeling: no english.
Na een kwartier ga je vragen of er nog iets gebeurt en wordt er wat gewuifd. Weer een kwartier later komt een hele aardige Engels sprekende grondstewardes die uitlegt dat je ticket is betaald ( nota bene een transfer binnen een normaal retourticket) met een Europese creditkaart ja en dat geeft problemen...weer kwartier verder als de dame ergens creditkaartgegevens moet checken wordt verteld dat er geen plaats is op vliegtuig. Eindelijk 1.5 uur later krijg je een stoel voor een vlucht weer een uur later. Heeeeel apart allemaal,en geen goede image voor GOL

30 augustus 2017 beoordeeld

Inchecken online gedaan, op het vliegveld een korte rij voor het afgeven van de bagage. Bij het boarden duurde het wat langer, en na de laatste check van de boarding pass. In slurf naar het vliegtuig stond het helemaal stil, en duurde het een kleine 10 minuten. Toen het uiteindelijk begon te lopen zat iedereen snel op zijn plek, en vertrokken we bijna meteen. We vertrokken wel iets achter op schema, maar uiteindelijk kwamen we op tijd aan in Rio de Janeiro (GIG). Onderweg was er even tijd voor een glas water en een kleine snack. De vlucht zelf verliep soepel.

28 september 2016 beoordeeld

Vanaf de grens SU-Brazilie wordt er bijna alleen Portugees/Braziliaans gesproken. Dat is uitermate lastig bij het begeleiden van reizigers die niet 1-2-3 weten waar ze moeten overstappen (SU-Sao Paolo-Rio). Verder waren de vliegtuigen vies en afgetrapt van binnen. Het personeel deed z'n best om in een mix van van alles je te assisteren. Alles bij elkaar: gemiddeld!