“Goed verzorgde vlucht met toereikende aanbieding van koffie en frisdrank GRATIS”
Beoordeling van Germania Airlines

30 mei 2018 beoordeeld

Een goede vlucht in een modern vliegtuig, met verzorgd en zorgzaam personeel.
Er werd op de vlucht 3 rondes koffie thee en frisdrank uitgegeven ( GRATIS) incl. een verzorgde warme avondmaaltijd.

Datum van reis: april 2018

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van a tot z super geregeld
Nog ouderwets een drankje en een broodje aangeboden gekregen( gratis)
Heel attend mijn dochter er op wijzen dat haar haarband op de grond lag
Je voelt je echt een gast
Ga zo door

Datum van reis: mei 2018
22 mei 2018 beoordeeld

fijne luchtvaartmaatschappij met heel vriendelijk personeel ,nog goede verzorging zoals koffie thee etc sanwich en iets te lezen all in wij vliegen hier zoveel mogelijk mee echt een top maatschappij

Datum van reis: mei 2018
3 mei 2018 beoordeeld

Ik had goede vluchten met de Germania van Zürich naar Santa Cruz de La Palma en twee weken later weer terug naar Zürich. De bediening was vlot en vriendelijk. Er werd meer als voldoende drank geserveerd. De maaltijd was bescheiden maar genoeg.
De piloot gaf regelmatig informatie. Jammer dat ik voor iedere vlucht dertig euro moest betalen voor een reservatie van een plaats aan de gang en om mijn benen te kunnen strekken. Vrijheid voor de benen zou vanzelfsprekend moeten zijn. De toilet was schoon ondanks frequent bezoek van de reizigers. Na de start van de vlucht terug hing een bezinegeur in het vliegtuig, maar na verloop van tijd was het verdwenen. Ik ben tevreden over de vluchten en zal eens weer met de Germania vliegen.

Datum van reis: april 2018
7 maart 2018 beoordeeld

een goede verzorgde en fijne vlucht alleen het personeel moest nog ingewerkt worden leek wel.maar toch alles goed geregel en gecommuniceerd

Datum van reis: februari 2018