“Prijs kwaliteit verhouding is prima”
Beoordeling van Eurowings

31 mei 2018 beoordeeld

Makkelijk van te voren in te checken via reizigers van touroperators, ook voor op
de terug weg. Zelfs sms’je gekregen ivm vertraging van 15 min. Eten en drinken is aan boord te koop. Kwaliteit kan ik niets over zeggen, maar de prijzen vielen reuze mee.
Mijn dochter had gips ivm gebroken elleboog. Van te voren opgevraagd wat we nodig hadden om te reizen. Op de heenweg is er niet naar omgekeken en heeft niemand iets gevraagd. Op de terug weg werd ze redelijk streng beoordeeld, maar omdat we al het gevraagde hadden, was het verder geen enkel probleem.

27 mei 2018 beoordeeld

Al meerdere keren met Eurowings gevlogen. Altijd goed.
Prijs/kwaliteit in verhouding.
We vlogen ''met ruimbagage'' en kregen smakelijke boterham en drankje.
Ruime plekken.

27 mei 2018 beoordeeld

Obtvangst en vlucht was prima. Prijs kwaliteit verhouding was goed.Het kan altijd beter, maar gezien de prijs waren wij allemaal (4 volwassenen) zeer tevreden.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
25 mei 2018 beoordeeld

Een van de velen low budget airlines.
Ik had voor mij en mijn vrouw stoelen met meer beenruimte gereserveerd; kosten € 50 per persoon per enkele vlucht. Kreeg inderdaad stoelen met iets meer beenruimte, maar niet de beenruimte welke je bent gewend bij een nooduitgang.
Het cabinepersoneel zie je minimaal; eenmaal kort na het opstijgen, tijdens de taxfree verkopen en weer kort voor de landing. Tussentijds moet je jezelf vermaken met een klein flesje water.
Let op, boek je de goedkoopste klasse (Basic??) mag je ook nog eens € 9,90 betalen per persoon per enkele vlucht om gebruik te kunnen maken van het boord entertainment systeem.
De verzorging aan boord is echt minimaal; wat je nu eenmaal kunt verwachten van budget maatschappij. Het is een keuze die maakt en die veelal deel uitmaakt van een pakketreis.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
25 mei 2018 beoordeeld

Al eerder mee gevlogen. Het zijn eenvoudige vliegtuigen, geen echt lekkere stoelen maar op een korte vlucht is het prima te doen. Strenge regels bij de gate. Beslist maar een stuks handbagage. De service was prima, wij kwamen van een intercontinentale vlucht en kregen als enige een extra snack aangeboden. De ellende begon op Dusseldorf airport. Geen bagage meegekomen! Wel uitstekende nabezorging.