“Niet zo super”
Beoordeling van Etihad Airways

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een vlucht gehad van Perth (wa) naar abu dhabi. Beenruimte is echt veel minder dan KLM. Erg warm in het vliegtuig en het personeel is niet echt vriendelijk. Het entertainment systeem is dan wel weer top. Volgende keer een andere maatschappij voor ons denk ik.

• Prijs-kwaliteitverhouding
EtihadHelper, Manager van Etihad Airways, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2018

Hello Louis, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and need those to improve our service. Thank you. *Isi

13 februari 2018 beoordeeld

Veel beenruimte. Toestel nagenoeg leeg dus ruime slaap plek.
Goede service met aardige bemanning. Binnenkort weer.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Hans-Agnes, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. Thank you so much. *Isi

13 februari 2018 beoordeeld

Mooie prijs (minder dan 550euro), snelle overstap. Totale reisduur voor heenreis en terugreis was per reis minder dan 17 uur. Verschil met rechtstreekse vlucht te groot. Service was uitstekend. Helaas op heenreis veel last van 2 passagiers gehad die zwaar onder de invloed waren. Naar mijn idee had personeel hier beter moeten optreden.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Erik, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Isi

12 februari 2018 beoordeeld

Goede verbinding, iets te lange overstaptijd. Cabinebemanning vriendelijk en servicegericht. Maaltijden en verdere verzorging goed.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and need those to improve our service. Thank you. *Isi

Een TripAdvisor-lid
Lommel, België
2 februari 2018 beoordeeld

Erg geweldig! Personeel is erg aardig! Eten is goed, en natuurlijk de in-board service zoals televisie is erg geweldig! Nog ook met één van mijn favoriete toestellen: Boeing 787-9 Dreamliner. Geweldig toch! In 2014 vlogen wij Amsterdam - Abu Dhabi EY78, en 1 jaar later herkende de stewardessen ons nog. Goed geheugen ook! Alleen jammer dat er geen wifi is voorzien tijdens de vlucht en enkele keren is dit wel duur, voor 4 personen 11 000 euro terwijl Cathay maar 7000 is.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
EtihadHelper, Manager van Etihad Airways, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Hello Bobby, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. Thank you so much. *Isi