“Tijdens de vlucht viel een beker omver. Meteen stond het cabine personeel klaar om het te verhelpen.”
Beoordeling van Etihad Airways

9 december 2017 beoordeeld

Het cabinepersoneel was erg behulpzaam. Ook met extra service gedurende de vlucht was men altijd bereid.

EtihadHelper, Manager van Etihad Airways, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Hello Harold, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela

7 december 2017 beoordeeld

Maatschappij die alles correct afhandeld , incheck , bediening aan boord , vriendelijk personeel .Geen opmerkingen.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Edwin, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela

7 december 2017 beoordeeld

perfecte service met vluchten op en correct tijdschema
voldoende beenruimte voor normale mensen, met mogelijkheden tot boekingen extra beenruimte

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello John, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela

6 december 2017 beoordeeld

Het is de fijnste reis die ik al gemaakt heb, alhoewel ik 22 uur in een economy afdeling zat. De vriendelijkheid, de service zijn uitstekend. Ik ga voor verre reizen, nooit meer met een andere operator als Etihad vliegen!

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello, thank you for your feedback. We appreciate you took your time writing about your experience. *Ela

6 december 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening en gratis drinken al wat je wil en lekker eten. Grote keuze aan video's en games board entertainment. Stipt vertrek en aankomst. Zeer schappelijke prijzen. Dagelijkse vluchten vanuit Brussel.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Eddy, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela