“Zeer goede vlucht, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Etihad Airways

1 september 2017 beoordeeld

Fijne vlucht gehad zonder problemen. Zeer vriendelijk cabinepersoneel. Eenmaal in de lucht had men de gelegenheid van plaats te wisselen om ruimer en comfortabeler zitje te krijgen. Voldoende drankaanbod.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
EtihadHelper, Manager van Etihad Airways, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Hello, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela

Schrijf een beoordeling

31 augustus 2017 beoordeeld

naar Thailand gevlogen met Etihad Airways, met tussenstop in Abu Dhabi. twee keer ongeveer 6u30 vliegen dus.... ik ben allesbehalve zwaar gebouwd, maar heb lange benen, en voor een dergelijke lange trip, zelfs mèt tussenlanding, was er veel te weinig beenruimte en ruimte in het algemeen....
en daarnaast was de sfeer in de luchthaven van Abu Dhabi allesbehalve aangenaam....

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and need those to improve our service. Thank you. *Ela

31 augustus 2017 beoordeeld

Goede service, goed eten en entertainment
Wij hebben gevlogen vanaf Amsterdam naar Kuala Lumpur met een tussen stop in Abu Dhabi en vlogen met een Airbus 330-200 die een 2-4-2 zit indeling heeft
In Abu Dhabi vonden we het wel wat chaotisch
De crew is een internationaal gezelschap en wordt altijd omgeroepen welke talen aan boord wordt gesproken
De stoelen zijn comfortabel en het eten was heerlijk
We hebben wederom geboekt voor de volgende reis naar Kuala Lumpur

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Don, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. It’s always good to hear our guests enjoyed their time with us. Thank you so much. *Ela

31 augustus 2017 beoordeeld

Ik had er meer van verwacht maar op zich was het een prima vlucht. Service is gemiddeld. Beenruimte wat krap. Je kunt geen Economy Comfort boeken.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Tim, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and need those to improve our service. Thank you. *Ela

30 augustus 2017 beoordeeld

Etihad vliegt van Brussel naar Abu Dhabi (7u) en van daaruit naar Sydney of Melbourne (ca 14u) en vervolgens naar Nieuw Zeeland. De vluchten zijn steeds stipt. Er is voldoende beenruimte en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. It’s always good to hear our guests enjoyed their time with us. Thank you so much. *Ela