“Voortreffelijk”
Beoordeling van Etihad Airways

30 augustus 2017 beoordeeld

Was voor ons de eerste keer met Etihad en is voortreffelijk ervaren. Goede ruime zitplaatsen en de service aan boord was ook goed.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
EtihadHelper, Manager van Etihad Airways, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Hello, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. It’s always good to hear our guests enjoyed their time with us. Thank you so much. *Ela

30 augustus 2017 beoordeeld

Voor mij tot nu toe de beste maatschappij. Vlotte incheck, vriendelijk personeel, bezorging van het juiste eten (bv zoutloos)komen vaak rond met drank, netheid, stipt
en je kan er 30 kg bagage meenemen.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela

30 augustus 2017 beoordeeld

De service was heel goed, prima entertainment en ook een redelijke beenruimte. Veel waar voor het geld.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Peter, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and are happy to hear you enjoyed your flight with us. Thank you. *Ela

30 augustus 2017 beoordeeld

Weinig aandacht voor de passagiers, moest zelf de stewardess nog wijzen op mensen die de stoel nog in de slaapstand hadden staan bij de landing. Leek of ze niet genoeg opgeleid waren. Je kreeg ook geen lekkere tussendoortjes zoals een knabbeltje of een ijsje zoals bij Emirates, wat ik echt een topmaatschappij vind!

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello, thank you for your review. We appreciate you took your time writing about your experience with us. We value your insights and need those to improve our service. Thank you. *Ela

30 augustus 2017 beoordeeld

Wat een geweldige service heeft Etihad Airways! Het eten is erg goed (niet wat je verwacht van vliegtuig voedsel).
De stoelen zijn comfortabel, genoeg beenruimte, en het entertainment programma bevat leuke films.

• Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

Hello Myrthe, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. It’s always good to hear our guests enjoyed their time with us. Thank you so much. *Ela