“Emirats betaald geannuleerde vluchten Covid19 niet terug”
Beoordeling van Emirates

29 oktober 2020 beoordeeld

Slechte vliegtuigmaatschappij die de mensen hun geld niet terug betaald voor vluchten die niet zijn uitgevoerd

Verschuilen zich achter tussen persoon

Onze vlucht was 3 juli 2020 en nu bijna 1 november en dan ook nog niet eens
laten weten dat de vlucht geen doorgang heeft

Volgende keer toch maar andere maatschappij nemen want is echt triest

Marco Huijting

Datum van reis: juli 2020

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de afgelopen jaren directe vluchten te hebben geprevaleert moest ik wegens de huidige omstandigheden met Emirates vliegen. Het was prima. Tijdens de overstap werden we prima begeleid. Alles gaat efficiënt en veilig. Comfort en eten blijft onverminderd goed.

Datum van reis: september 2020
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar maanden was het een waar genot om weer intercontinentaal te mogen vliegen. Uiteraard, of helaas, was het niet druk in het vliegtuig. Het reizen voelde veilig en comfortabel. De bediening is iets anders dan eerder gewend maar gegeven de huidige omstandigheden onverminderd goed.

Datum van reis: september 2020
13 juni 2020 beoordeeld

Heb deze reis gedaan in de corona perioden en moet zeggen incl het 4 x moeten omboeken is dat zonder problemen gedaan, snel beantwoord via telefoon kosteloos omgeboekt en zeer net te woord gestaan.

Datum van reis: juni 2020
    • Eten en drinken
    • Inchecken en instappen
2 april 2020 beoordeeld

helaas was de hele service, hulpvaardigheid, bar en boos. op al onze vluchten slechts 1 stewardess ontmoet die een beetje moeite voor ons nam. het duurt ongeveer 1tot anderhalf uur voordat je wat te drinken krijgt, het team is erg druk met zichzelf het zo comfort mogelijk maken.
het verschil met de service tussen economy en buisness is erg groot.
maar het ergst was toen we in new dehli te horen kregen dat we niet mee mochten met de vlucht naar auckland omdat we gaan eta hadden. enige wat we te horen kregen was dat we niet mee mochten, verder geen enkele hulp of ondersteuning. terwijl andere maatschappijen bij het boeken al te kennen geven dat dit nodig is. erg slechte ervaring zo vlak voor vertrek. het had bijna onze reis verknals. op een klachtenbrief na een maand nog geen enkele reactie gehad. jammer we hadden goede verhalen over emirates gehoord maar helaas klopte er niets van

Datum van reis: februari 2020
    • Eten en drinken
    • Inchecken en instappen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.