“Heerlijk om (weer) mee te reizen ”
Beoordeling van Emirates

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de afgelopen jaren directe vluchten te hebben geprevaleert moest ik wegens de huidige omstandigheden met Emirates vliegen. Het was prima. Tijdens de overstap werden we prima begeleid. Alles gaat efficiënt en veilig. Comfort en eten blijft onverminderd goed.

Datum van reis: september 2020

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar maanden was het een waar genot om weer intercontinentaal te mogen vliegen. Uiteraard, of helaas, was het niet druk in het vliegtuig. Het reizen voelde veilig en comfortabel. De bediening is iets anders dan eerder gewend maar gegeven de huidige omstandigheden onverminderd goed.

Datum van reis: september 2020
13 juni 2020 beoordeeld

Heb deze reis gedaan in de corona perioden en moet zeggen incl het 4 x moeten omboeken is dat zonder problemen gedaan, snel beantwoord via telefoon kosteloos omgeboekt en zeer net te woord gestaan.

Datum van reis: juni 2020
2 april 2020 beoordeeld

helaas was de hele service, hulpvaardigheid, bar en boos. op al onze vluchten slechts 1 stewardess ontmoet die een beetje moeite voor ons nam. het duurt ongeveer 1tot anderhalf uur voordat je wat te drinken krijgt, het team is erg druk met zichzelf het zo comfort mogelijk maken.
het verschil met de service tussen economy en buisness is erg groot.
maar het ergst was toen we in new dehli te horen kregen dat we niet mee mochten met de vlucht naar auckland omdat we gaan eta hadden. enige wat we te horen kregen was dat we niet mee mochten, verder geen enkele hulp of ondersteuning. terwijl andere maatschappijen bij het boeken al te kennen geven dat dit nodig is. erg slechte ervaring zo vlak voor vertrek. het had bijna onze reis verknals. op een klachtenbrief na een maand nog geen enkele reactie gehad. jammer we hadden goede verhalen over emirates gehoord maar helaas klopte er niets van

Datum van reis: februari 2020
22 maart 2020 beoordeeld

We vlogen van Delhi (vertrek 04:05 ) via Dubai naar Brussel - Beide vliegtuien waren A350-300, recente vliegtuigen dus. Maar de opstelling van de Seats in Business is abominabel. Geen greintje privacy - weinig comfortable en moeilijk te bedienen zetels (ondanks de I-pad), ongemakkelijke opbergplaatsen - geen enkele bijkomend etui met toilet of slaapbenodigdheden. Beperkt ontbijt. Lekkere lunch, maar beperkt dessert. Correct maar kille en afstandelijke bediening. In Delhi moest de hele boarding Economy via de business. De lounge in Delhi was voorbijgestreefd en in Dubai overvol en ongezellig. We vliegen altijd Business, maar de eerste maal met Emirates. Niet voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit zwaar gebuisd

Datum van reis: maart 2020
US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.