“50 000 km met emirates gevolgen en 1 goede stewardess tegengekomen”
Beoordeling van Emirates

2 april 2020 beoordeeld

helaas was de hele service, hulpvaardigheid, bar en boos. op al onze vluchten slechts 1 stewardess ontmoet die een beetje moeite voor ons nam. het duurt ongeveer 1tot anderhalf uur voordat je wat te drinken krijgt, het team is erg druk met zichzelf het zo comfort mogelijk maken.
het verschil met de service tussen economy en buisness is erg groot.
maar het ergst was toen we in new dehli te horen kregen dat we niet mee mochten met de vlucht naar auckland omdat we gaan eta hadden. enige wat we te horen kregen was dat we niet mee mochten, verder geen enkele hulp of ondersteuning. terwijl andere maatschappijen bij het boeken al te kennen geven dat dit nodig is. erg slechte ervaring zo vlak voor vertrek. het had bijna onze reis verknals. op een klachtenbrief na een maand nog geen enkele reactie gehad. jammer we hadden goede verhalen over emirates gehoord maar helaas klopte er niets van

Datum van reis: februari 2020

22 maart 2020 beoordeeld

We vlogen van Delhi (vertrek 04:05 ) via Dubai naar Brussel - Beide vliegtuien waren A350-300, recente vliegtuigen dus. Maar de opstelling van de Seats in Business is abominabel. Geen greintje privacy - weinig comfortable en moeilijk te bedienen zetels (ondanks de I-pad), ongemakkelijke opbergplaatsen - geen enkele bijkomend etui met toilet of slaapbenodigdheden. Beperkt ontbijt. Lekkere lunch, maar beperkt dessert. Correct maar kille en afstandelijke bediening. In Delhi moest de hele boarding Economy via de business. De lounge in Delhi was voorbijgestreefd en in Dubai overvol en ongezellig. We vliegen altijd Business, maar de eerste maal met Emirates. Niet voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit zwaar gebuisd

20 maart 2020 beoordeeld

Nu het er echt op aankomt is contact en informatie tot nul gereduceerd.
Het individu telt niet.
Een dramatische heenvlucht wordt nu al overtroffen

18 maart 2020 beoordeeld

We vonden de screenings heel goed voor we het vliegtuig op mochten, in Dubai zaten we een beetje in tijdnood bij de overstap omdat we slechts per 20 personen uit het vliegtuig mochten omwille van de controles.
In Brussel waren we wat verbaasd, vrije ingang in het land, nergens ontsmettingsstof, geen temperatuurcontrole, zou toch mogen na een vlucht van 13 uur.

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We vertrekken keurig op tijd aan onze vlucht. De beenruimte is prima en er is een ruime keuze aan entertainment. Het eten smaakt prima, maar blijft een vliegtuigprak.
Het was superkoud aan boord en iedereen zat diep onder zijn deken verstopt.
Ik vond het personeel wat afstandelijk en niet intrinsiek hospital.
Maar verder gewoon goed.

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.