“alles correct maar de reklame klopt niet”
Beoordeling van Emirates

23 februari 2018 beoordeeld

ze maken reklame met de grootste zetels maar het is het zelfde als op alle vliegers als de vlieger vol is geen plaats om te bewegen en al zeker niet als ge met drie mensen van 100kg naast elkaar zit voor de rest was de bediening zeer goed op mijn laatste vlucht van dubay naar brussel drie plaatsen voor mij alleen vlieger zat maar half vol

20 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben een heel fijne reis gehad vanaf Brussel naar Dubai. Het inchecken ging snel, we mochten kiezen uit de beschikbare vrije zitplaatsen. De bediening was goed, kortom aan te raden, ook het tijdstip van vertrek vanaf Brussel 14.35 u en het tijdstip vanaf Dubai ook 14.35 u was heel aangenaam.

19 februari 2018 beoordeeld

prima, goede service, veel been ruimte, veel keuze aan films series en muziek. al met al een prima vlucht

19 februari 2018 beoordeeld

We vliegen al jaren met Emirates en dar bevalt prima! Goede stoelen, goede schermen en het eten is over het algemeen goed. De laatste vlucht vonden we de kwaliteit van het eten iets minder goed. Vriendelijk personeel.

18 februari 2018 beoordeeld

Een betaalbaar alternatief is het vliegen met Emirates. De verzorging aan boord, entertainment etc is top. Wel jammer dat je voor het kiezen van je plaatsen extra moet betalen. Dit verwacht je bij een prijsvechter maar niet bij een vooraanstaande maatschappij. 3 uur wachttijd in Dubai is goed te doen. Benen strekken en een drankje..