“Fijne maatschappij om mee te vliegen”
Beoordeling van Emirates

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook deze keer besloten wij om met Emirates te vliegen van Amsterdam naar Colombo.
De service aan boord is goed en vriendelijk, wat mij wel opviel was het feit dat de tickets in vergelijking met vorig jaar toch wel een stuk duurder waren!

16 januari 2018 beoordeeld

Wegens een gebroken wervel werd ik liggend gerepatrieerd. Alles was perfect geregeld. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel.

16 januari 2018 beoordeeld

We vlogen in de Airbus 380 business class ,mijn vrouw die met een rolstoel was werd van alle kanten uitstekend geholpen, zowel van de inchek bali naar de lounche als wel naar de gate en in het vliegtuig. Wij zagen wel op tegen de vlucht van 17 uur vanaf Dubai naar Auckland ,maar als ons iets is meegevallen dan is het wel die vlucht . Wij kunnen dan ook Emirates ten zeerste aanbevelen

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlucht naar Dubai was prima. Prachtig toestel, Airbus A380. Service aan boord verliep rommelig en gehaast. Eerste drankje pas na 1,5u vliegen, reden hiervoor is mij onbekend. Eten; je krijgt prachtige menukaartjes uitgedeeld, maar als voorlaatste in de zone (rij 78) heb je geen keuze meer dus is dat een zure afknapper. Eten wel smakelijk, maar niet beter dan andere bij airlines. Entertainmentsysteem uit de kunst, nog nooit zo goed ervaren. Vriendelijk personeel. Schone stoelen en toiletten. Wat me tegenviel was de kapotte stoel naast mij; de ‘buidel’ waar de magazines in gestopt zitten was uitgescheurd en hing er maar half bij. Beetje pauper en past niet bij de kwaliteit die Emirates na wil streven. Overall alsnog een prima ervaring gehad met Emirates, welke ik van harte aan wil bevelen.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vliegen met de emirates geeft je zekerheid op goede service!!! De beste vliegtuigmaatschappij waar we al mee hebben mogen vliegen.
De service, in flight entertainment aanbod, zitruimte, vriendelijkheid, ... alles is top!