Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“3 vluchten - 5 uur vertraging”
Beoordeling van easyJet


4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 vluchten geboekt binnen een totale periode van 14 dagen. In totaal tussen de 5 en 6 uur vertraging gelopen op 3 verschillende vluchten waarbij de minste 40 minuten was. Is dit eigen aan easyJet ?

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Rijmenammer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (50.490)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

11 - 15 van 50.491 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Eigenlijk niets mis. Het belangrijkste is dat je keurig op je bestemming komt.
Veel toeristen met uitsluitend handbagage/rolkoffers. Indien je achter in de rij staat kan je rolkoffer echt vele rijen verderop liggen of zelfs in het ruim terecht komen.
In betrekkelijk korte tijd 2 x met Easyjet naar steden gevlogen. Bij beide terugvluchten was het boarden rommelig en lange(re) wachttijden met weinig tot geen comfort tijdens wachten.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank CordialBiarritz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne vlucht, mooi interieur, zag er erg netjes uit en zat comfortabel voor zo'n korte vlucht. Vanaf Amsterdam ben je met 1,5 uur in Milaan. Waren met 3 personen en zaten naast elkaar. Zeker aanrader.

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Z3Xangela
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

fatsoenlijke informatie over boarden ontbreekt. De ene medewerker laat je doorgaan om te boarden, de volgende laat je vervolgens een half uur wachten in de zon op het platform omdat het vliegtuig nog lang niet klaar is.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Ed v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel was correct, stoelen zaten lekker en de ruimte was voldoende. Inchecken ging prima alleen moesten we op Liverpool wel erg lang in de slurf wachten en dan toch nog met de trap naar beneden.

Datum van reis: september 2019
Bedank YvonnevL2222
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.