“nieuwe bestemmingen af amsterdam en berlijn”
Beoordeling van easyJet

31 mei 2018 beoordeeld

zeer veel gevlogen met easyjet amsterdam-berlijn-berlijn- Barcelona nu erbij gekomen Barcelona-amsterdam (heb ik zelf( nog niet gevlogen) ervaring van mij top louw budget maatschapij na boeken en betalen draai je meteen je boardingskaart uit met je stoel waar je zit

30 mei 2018 beoordeeld

Vertrek vanuit de goed gelegen Gate M, basis voorzieningen aanwezig maar maaltijd voorziening in de lounche zou iets uitgebreid mogen worden.
Wachten in de lounche is verder prima uit te houden, beter dan wachten bij de gate.

Vliegtuigen prima in orde, net als de crew.
Heen vlucht tijdig, terug vlucht vertraagd maar prima gecommuniceerd en opgevangen door de crew (en vervangende crew).

29 mei 2018 beoordeeld

Met EasyJet een prima vlucht gehad van Amsterdam naar Lissabon en weer terug. De prijs is goedkoop en de service voldoende.

28 mei 2018 beoordeeld

Jammer dat EasyJet alleen 13:30 vliegt neemt een hap uit je dag, maar wel vanaf Terminal 3 Gate M. Daar is de wachttijd bij security naar mijn ervaring altijd kort. De gate wordt pas +/- 40 min voor vertrek getoond en veel eerder hoef je er ook niet te zijn. Het is dan nog 5 minuten naar de gate.

Vliegen was goed, weinig beenruimte maar voldoende voor korte vlucht.

Oh ja stoelen kunnen niet naar achter bij EasyJet, je zit dus rechtop.

28 mei 2018 beoordeeld

vriendelijk personeel ! Vlucht was op tijd . Op de luchthaven liep alles soepel .we hadden voldoende beenruimte .