“Altijd goede ervaring met EZY”
Beoordeling van easyJet

4 weken geleden beoordeeld

Vlieg vaak met easyJet voor zaken of een goedkope stedentrip. Naar Edinburgh gevlogen in een hagelnieuwe A320-200. Stoelen zijn wel dun en smal, bieden daarintegen wel extra beenruimte. Bistro heeft redelijke prijzen, vriendelijk en behulpzaam cabinepersoneel. 15 minuten voor schema aangekomen in Edinburgh. Vloog voor 66 euro heen en weer mét stoelreservering. Kortom aanrader voor de kostenbespaarders!

8 november 2017 beoordeeld

Oke, het is verleidelijk met soms lage prijzen.
Maar toch...vanaf Schiphol naar Milaan.
We kwamen in een gedeelte waar ik nog niet was geweest. Er waren alleen zitjes en banken en een bar. Geen winkels meer .
Met de trap naar beneden, trap van het vliegtuig weer op, voor mij niet erg, maar voor de wat oudere/ slecht ter been medemens niet echt ideaal.
Bij slecht weer loop je toch buiten.
En dan merk je dat je low- budget reist.
Krappe stoelen met dito beenruimte. Gelukkig was het maar ruim een uur vliegen.
En ze doen erg moeilijk over een kleine handtas voor dames, en dan bedoel ik echt klein.
Nee voor langere vluchten kies ik toch een andere maatschappij

7 november 2017 beoordeeld

Beide vluchten verliepen rimpeloos. Easyjet biedt basic vluchten aan, maar wat mij betreft moet dat niks meer zijn. Goeie prijs / kwaliteit verhouding.

4 november 2017 beoordeeld

Eerste keer met East-Jet gevlogen en moet zeggen dat na veel negatieve berichtgeving deze maatschappij ons bijzonder meeviel.
Voldoende en zeer vriendelijk cabine personeel en prima stoelen, zeker Transavia zo niet beter.

Inchecken on-line werkte perfect en je kan over een grote periode je retourvlucht inchecken, geweldige t.o.v. andere maatschappijen die hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Volgende trip kijken we ook wederom naar de site voor eventuele vluchtopties

2 november 2017 beoordeeld

De vlucht was goed, eindelijk weer een Engelse stewardess, die volledig correct toch een komische not geeft aan het standaardverhaal. Een opmerking als welkom in zoning Amsterdam (we vlogen in het donker) etc maken het toch bijzonder.

Je weet er is geen catering, maar ik had geluk de beenruimte viel niet tegen en de twee plaatsen naast me waren (en bleven) vrij. Verder was het ene drukke vlucht. helaas checkten we wat laat in, zodat onze baggage op de kar moest en we die in Amsterdam van de Belt moesten halen. (Wachttijd was slechts 5 minuten).

Schonefeld, is een klein en verkrampt vliegveld, met als enig voordeel dat je niet ver hoeft te lopen, wel kostte security bijna 30 minuten!

We kochten water bij de Marche (3.80) en ontdekten dat water bij de Burgers goedkoper was (2.80)

Goeed vlucht, op tijd aangekomen en zowel boarden als uitstappen was zowel achter als voor in en snel!