“Prima maatschappij”
Beoordeling van easyJet

18 oktober 2017 beoordeeld

Tot nu toe 2 x met easyJet gevlogen. Ging prima en lekker snel. De app houd je prima op de hoogte als er iets aan de hand is. BV vertraging oid. Vriendelijk personeel. Het is wat krapjes maar dat is er bij andere maatschappijen ook. En binnen 2 uurtjes sta je weer op de grond.

16 oktober 2017 beoordeeld

Vul een leeg flesje met water (na inchecken) en neem 'n broodje zelf mee. De lucht is meestal droog. Langer dan 2,5-3u zou ik niet volhouden. Door lagere prijzen vaak alle soorten reizigers, kippenhok dus. Alles online zelf regelen kan soms lastig zijn. Oudere slecht ter been reizigers is Transavia geen aanrader ivm trappen ipv slurven.

• Eten en drinken
13 oktober 2017 beoordeeld

We hadden vertraging. Konden niet opstijgen door de storm in Nederland. Helaas moesten we wachten in het vliegtuig maar tegen enen kregen we toch eindelijk toestemming om op te stijgen. We kregen water aangeboden omdat het nogal warm was.

• Eten en drinken
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes 1 koffer bij ons die uiteindelijk in het ruim werd geplaatst. Er was meer dan genoeg ruimte in het vliegtuig, dit konden wij zien toen de bagagevakken werden gesloten. Doordat wij onze bagage in het ruim moesten plaatsen hebben wij een uur in Rome moeten wachten. Dit zorgde ervoor dat wij onze aansluiting misten, echter trekt easyjet haar handen hiervan af. Klantenservice is zeer onvriendelijk en zijn liever lui dan moe.

Grondpersoneel was kortaf en onbeschoft. Stoelen zaten zeer slecht en voor iemand van 1.80m was dit dan ook ronduit oncomfortabel. Gelukkig was het een korte vlucht en pakken we een andere maatschappij terug.

8 oktober 2017 beoordeeld

Tevreden! Mooie prijs in hoogseizoen (2de week september: 98 euro heen en terug te samen van Amsterdam naar Dubrovnik).
Crew geeft veel info, ze zijn vriendelijker dan bij Ryanair en gangetjes iets breder dan bij Ryanair.
Ik was positief verbaasd van deze low-cost vliegmaatschappij.