Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Prima”
Beoordeling van easyJet


4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Korte vlucht van AMS naar London Gathwick. Prima op tijd vertrokken. In-checken prima alleen bleek onze handbagage koffer (die exact zou moeten passen volgens de specificaties) niet te passen in het frame van EasyJet zoals ze op de luchthaven staan. De service aan boord is eenvoudig en niet al te snel. Ik bestelde een koffie, deze was zo heet en werd zo laat geserveerd dat ik op de luchthaven (na landing) mijn beker moest leeg drinken.
Verder een prima vlucht, basic maar een dikke voldoende om van A naar B te komen. Personeel is vriendelijk.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank James K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordeling
Beoordelingen (19.257)
Er zijn nieuwere beoordelingen voor easyJet
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

43 - 47 van 19.257 beoordelingen

10 augustus 2017 beoordeeld

In verband met mijn postuur boek ik altijd een wat ruimere stoel en dit betekent dat je ook Speedy Boarding krijgt, voorrang dus.
Meestal reis ik alleen met handbagage maar nu bleven we aantal weken weg en hadden we ook koffers mee die moesten worden ingecheckt. Schiphol wordt tegenwoordig alleen nog maar geassocieerd met ellenlange wachttijden. Dus 2,5 uur voor vertrek al op Schiphol aangekomen en inderdaad er bleek een enorme wachtrij. Ik had me niet gerealiseerd dat speedy boarding ook speedy check-in betekende. Dus we wandelden met onze bagage langs de hele rij voor slechts, € 10.00 pp per enkele reis extra. Dat had ik er graag voor over. 10 minuten later zaten we achter de douane aan de koffie met een croissantje.

Easyjet is een erg efficiënte organisatie, dus het instappen gaat van 2 kanten en in een mum van tijd zit iedereen aan boord en ........ op tijd vertrokken en geland, zowel heen als terug. Daar kan de groene en blauwe concurrentie een groot voorbeeld aan nemen, daar ben ik de laatste jaren niet vaak op schema-tijd mee gevlogen.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank willemstarink
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 8 augustus gevlogen van Olbia naar Amsterdam. We hebben uur met vliegtuig in de brandende zon gestaan voordat we vertrokken. De airco was kapot dus was het bloedheet in de cabine. Er werd niks over gezegd. We hebben het zelf moeten vragen aan het personeel. Geen glas water werd er uitgedeeld. Vertraging kan voorkomen , daar geen problemen mee. Maar geen goede service. Nee voor mij geen easyjet meer. Daarbij was het toilet voorin kapot en kwam het hele vliegtuig achterin naar de wc. Wij zaten helemaal achterin en hadden dus nonstop mensen naast ons staan in de rij.....

    • Beenruimte
Bedank ellenEde
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had niet veel vertrouwen meer in vliegen. Steeds kleinere zitruimte. Geen service. Vieze vliegtuigen. Maar dan was deze Easyjet vlucht en opluchting.
Goede service. Niets te weinig. Ja het is weinig service dus stra je te wachten. Maar vliegtuig is prima en schoon.
Ze mogen wel wat strenger zijn op handbagage. Dat was echt onzin wat mensen meenamen.
Ik kan het aanbevelen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Pablo V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 augustus 2017 beoordeeld

eerste keer gevlogen met Easyjet en betere ervaring dan met Ryan Air; vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bij de terugvlucht vanuit Dubrovnik, wel opletten dat je aan de bagage-drop-off, het maximumgewicht niet overschrijd, want in ons geval moesten we bagage overladen van de ene koffer naar de andere om het gewicht te verdelen, anders accepteert de computer je koffer niet.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Sittiboy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.