“Even naar Florida”
Beoordeling van Delta Air Lines

17 februari 2018 beoordeeld

Snelle vlucht laat in de middag naar Miami, goede service, weliswaar kleine stoelen met weinig ruimte, maar erg efficient.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Belachelijk dat we met een internationale vlucht geen zitplaatsen konden kiezen
We wilde de klanten service bellen hierover en moesten 2 uur aan de lijn blijven ...
We hebben opgegeven, wat waarschijnlijk ook de bedoeling was .

16 februari 2018 beoordeeld

Delta Airlines - voor mij is niks de meeste van Americaan Airlines zijn heel slecht met de consumpties ( Eten en drinken ), in de avond kreeg bijna geen drinken meer !

Mijn moeder ( op 80 jaar leeftijd ) heb 2 rottweilers puppies ( 6 manden oud ) bij zich op de overstap plaats ....moet ze allemaal zelf doen met deze 2 honden ....ook toen ze van International Airport naar Binnenlandse Airport niemand van de Ground medewerkers willen helpen .
*** Ze vroeg kunt u mij misschien helpen met 1 van deze 2 Vari Box , omdat ik niet zelf kan met 2 Vari box tegelijk lopen naar Binnenlandse Airport en ze kreeg toch een antwoord van een Donkere Delta Ground Personel : ,, No you must do by yourself we can not do that for you " ( Wat is een onbeschoofte medewerker ) is dit !!!

Als ik zelf daar ben dan ....is hij nog niet jarig !!!

Voor mij Delta is 1 van de slechte ground medewerkers !!!

11 februari 2018 beoordeeld

Goede service, aardig personeel, eten en drinken waren ook goed. Miste alleen toch de persoonlijke benadering en wat humor. We hadden comfortstoelen geboekt, waardoor we wat meer beenruimte hadden. Dat was erg prettig. Mijn man die met assistentie moest werd als eerste binnen gelaten met boarden. Daarna werden al zijn spullen binnenstebuiten gekeerd en getest, wat erg lang duurde. Daardoor moesten we toch nog in de rij staan.

5 februari 2018 beoordeeld

Met ons bedrijf richting Miami gegaan en helaas het ticket verloop begon zeer slecht (uiteindelijke 500 euro compensatie gekregen) maar de vlucht zelf was goed.
Stoelen zijn wat breder dan normaal en entertainment voldoende, schermen wel matige kwaliteit.
Komen zeker elke 45 minuten langs om te vragen of je wat wil!