“Keurige vlucht!”
Beoordeling van Delta Air Lines

12 januari 2018 beoordeeld

Delta heeft op deze route ervaren stewardessen die uiterst vriendelijk en moederlijk zijn. De ruimte om te zitten is prima, een groot persoonlijk scherm voor entertainment met een hele rijke keuze aan films, shows documentaires e.d.
Alles is prima behalve..... het eten!
Zelden zo slecht gegeten a/b! Echt alles pre-fab, en smakeloos! Zelfs het plakje kaas minimaal dun met geen enkele smaak! Grote domper! Terwijl ik toch echt wel wat gewend ben!
Echt nodig om zelf iets extra's mee te nemen, fruit of noten!
Ook worden de toiletten niet goed schoon gehouden tijdens de vlucht.

10 januari 2018 beoordeeld

We vlogen via JFK. Het instappen voor beide vluchten verliep chaotisch. Ik begrijp niet wat ze bedoelen met 'priority'. Het overstappen in JFK was heel eenvoudig - zelfde terminal en via gangway. De vlucht van Miami naar JFK was correct, zonder meer, ook al wordt ze 'First Class' genoemd. Het personnel had echt geen zin om rond te lopen, ze hadden liever een gezellig babbel onder mekaar. De Business klasse van JFK naar Brussel is heel er matig. Geen privacy, heel lawaaierig. constant rondgeloop gedurende de nacht, zelfs kinderen die rondlopen. Het personeel is niet vriendelijk en gooit het eten soms op het tafeltje. Wanneer men iets vraagt, wordt men net niet afgesnauwd. Meermaals komt de opmerking: ik kan aar een ding tegelijk.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
5 januari 2018 beoordeeld

Zeer veel lawaai in het vliegtuig ( motoren of verluchting ) je kan nauwelijks met je naaste praten . Beenruimte zou iets meer mogen zijn voor zo een lange vlucht

31 december 2017 beoordeeld

Wauw. Voor het eerst met Delta gevlogen samen met mijn vriend. We hadden extra beenruimte geboekt; die kregen we! Ik kon mijn benen strekken zonder moeite (ik ben 1,73cm lang) en m'n vriend zo goed als.. (hij is 1.85 cm lang).

Service aan boord van perfect. Op 1 stewardess na, maar iedereen heeft wel eens een slechte dag ;).

Gratis Wi-Fi aan boord voor Whatsapp, Facebook messenger en iMessage (op alle vluchten van Delta).

Ik zou mij bijna verheugen op de terug vlucht.. ;)

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
10 december 2017 beoordeeld

We hadden meer dan 3 uur vertraging doordat er een rood lampje bleef branden. De piloot hield echter voet bij stuk en daardoor hadden we redelijk snel een ander toestel die nadat iedereen was overgestapt in het andere toestel prima naar New york vloog. Bediening was prima aan boord.