“Vlucht had 3 uur vertraging maar gelukkig stond er nog een ander toestel waar we in zijn overgestapt.”
Beoordeling van Delta Air Lines

10 december 2017 beoordeeld

We hadden meer dan 3 uur vertraging doordat er een rood lampje bleef branden. De piloot hield echter voet bij stuk en daardoor hadden we redelijk snel een ander toestel die nadat iedereen was overgestapt in het andere toestel prima naar New york vloog. Bediening was prima aan boord.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb enorm genoten, ondanks dat het best een lange rit is. We zijn prima verzorgd onderweg alleen bij de overstap wordt je een beetje aan je lot over gelaten helaas maar daar kan Delta niks aan doen.
Graceland en alles wat met Elvis te maken heeft was mijn doel en O wat heb ik genoten. Helaas is het vreselijk duur geworden want wat voorheen gewoon bij de tour op Graceland hoorde, moet je tegenwoordig voor betalen. Ach ja Priscilla moet ook van een flink salaris voorzien worden he?!

7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vlogen van Ams naar Jfk en hadden comfort stoelen. Prima service. We krijgen een flesje water en daarnaast kwam men met een plateau drinken door het gangpad. Vriendelijke crew. Persoonlijk vond ik de maaltijden niet bijzonder. Er werden 2 maaltijden geserveerd tijdens onze vlucht.

7 december 2017 beoordeeld

Goede maatschappij, service aan boord zeer goed, men stoort je niet als je slaapt men probeer zoveel mogelijk je rust te respecteren. Beenruimte zou beter kunnen, zeker voor grote mensen zoals ik.
Het eten is ok. Personeel is vriendelijk
Bagage behandeling is zoals beloofd, toen wij aankwamen lag onze bagage al op de band en onze twee koffers netjes samen. Maar in Brussel was het een soep zoals steeds. Waar deze fout ligt is mij een raadsel. Bij het inladen in Atlanta of het uit laden in Brussel?

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
6 december 2017 beoordeeld

We werden door British Airways op een vlucht van Delta geboekt. De stewards en stewardessen waren vriendelijk. Het eten was goed genoeg (wij zijn nooit zo enthousiast over vliegtuigvoedsel). Licht alcoholische dranken en frisdrank was gratis. Dat is voor ons voldoende. De keuze in het entertainmentsysteem is groot en gevarieerd.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)