“Delta. liever niet”
Beoordeling van Delta Air Lines

23 november 2017 beoordeeld

He;aas blijft Delta onder de maat. wij trachten deze maatschappij altijd te vermijden, echter nu was er niet te veel keus en hebben wij het weer eens geprobeerd. De helft van het pesoneel was stug de andere helft erg vriendelijk. Wij zaten helemaal achterin en dat is helemaal niet erg maar ook nu weer een vliegende koelkast. Verschrikkelijk koud en onaangenaam. Diverse keren gemeld en gevraagd of er iets aan te doen was. Helaas dat had geen enkel resultaat. Personeel antwoorde met "gelukkig kunnen we in beweging blijven anders bevriezen wij hier ook" Daar kun je wat mee als passagier. Mensen begonnen ook dekens te gebruiken, sommigen trokken zelfs dikke jas aan. Zeer onaangenaam en absoluut niet goed gereageerd. Helaas was dit niet de eerste slechte ervaring met Delta, ben er eigelijk wel klaar mee.Klacht in gediend maar men neemt bij Delta meer dan 30 dagen om te antwoorden, als ze dat al doen.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel aan boord was erg chagrijnig en niet behulpzaam. Als je vroeg naar drinken oid, kreeg je het bijna niet naar je toegegooid. Ik voelde me er absoluut niet welkom.
Het eten was ook niet lekker.
Op de terugreis hadden we vreselijke turbulentie, het leek eeuwen te duren, was echt heel eng. De piloot had kunnen omroepen hoelang het zou duren zodat se gerustgesteld zouden zijn maar niemand die iets zei of ons geruststelde.
Absoluut geen aanrader. Ik vlieg nooit meer met Delta airlines!

14 november 2017 beoordeeld

Delta airlines is een grote jongen in Amerika, het vliegtuig zag er goed uit prima eten, wat normaal gesproken nog al eens tegen valt was het hier juist heel goed, ook de drankjes waren gratis, niet voor alles hoeven te betalen. en nog een goedkope vlucht ook via dusseldorf, niet via schiphol, kan je honderden euro,s schelen.

23 oktober 2017 beoordeeld

Ik was gewaarschuwd dat Delta echt een mindere carrier is dan KLM of zo. Met dat in gedachte overtrof Delta mijn verwachtingen. Het personeel is Amerikaans. Vriendelijk maar niet super geconcentreerd. Een onduidelijke check-in, maar in het vliegtuig is alles prima. Entertainment is goed toegankelijk, de stoelen (Economy-Comfort) waren net wat ruimer en daardoor lekkerder. Eten en drinken waren normaal voor een vliegtuig.

Al met al een fijne ervaring.

21 oktober 2017 beoordeeld

De vlucht met Delta Airlines heb ik als prettig ervaren. Het personeel was vriendelijk en de service aan boord was goed. Het entertainment was prima en de keuze was echt enorm. De snacks waren goed en de maaltijden als je niet kieskeurig bent ook.Puntje van kritiek heb ik wel: wij vlogen overdag en al na 1 uur in de lucht moesten de luikjes voor de ramen naar beneden.Dit vind ik erg deprimerend , als je een nachtvlucht hebt oké maar niet met een dagvlucht! Ik vind het ook van de zotte dat je bij moet betalen voor een plekje voor in het vliegtuig gewoon economy 50 euro per stoel is nog maar het begin.