“Zeer goed maar nog net niet zo goed als KLM ;-)”
Beoordeling van Delta Air Lines

17 oktober 2017 beoordeeld

De vlucht met Delta Airlines heb ik als prettig ervaren. Het personeel was vriendelijk en de service aan boord was goed. Het entertainment console had zelfs de taalkeuze in het Nederlands dit verbaasde mij enorm. Puntje van kritiek heb ik wel op de snacks en dranken. De snacks waren middelmatig en echt minimaal en de Starbucks coffee smaakte niet zoals gewend in de vestigingen.

Op JFK verbaasde ik me wel over de faciliteiten van de luchthaven en de service van het grondpersoneel. Er was geen mogelijkheid om met een ING Bankpas (MAESTRO) je extra bagage te betalen. Ook was er geen pinautomaat (ATM) te vinden welk mijn ING bankpas accepteerde. Dit terwijl ik deze overal in NYC gewoon kon gebruiken. Dit resulteerde dat ik alles in mijn handbagage moest proppen

Bij de balie bij de gate was het niet duidelijk waarom mensen in de rij stonden. Pas vele malen later werd er geroepen dat alleen Amerikaanse burgers wegens een extra controle in de rij moesten staan. De rij stond inmiddels over het pad naar andere gates en iedereen moet zich verplaatsen. Niet handig en zorgde voor onnodige frustraties bij de passagiers. Al met al wel een prettige ervaring.

Schrijf een beoordeling

9 oktober 2017 beoordeeld

Wij vertrokken 5 okt tijdens de storm naar NY, in de eerste instantie waren we klaar voor vertrek, toen kwam de captain met het slechte nieuws dat er maar 1 baan beschikbaar was voor opstijgen en landen vanwege de storm hierdoor hadden we een vertraging opgelopen. Wij verder na deze mededeling onmiddellijk voorzien van een drankje en er werden flesjes water uitgedeeld.
De service en het eten van Delta airlines zijn echt super! De uitleg van de gratis wifi was niet helemaal duidelijk en het kussen wat je krijgt is dun en aan de kleine kant.

28 september 2017 beoordeeld

Heb deze vlucht regelmatig en er is weinig op aan te merken. Bijna gegarandeerd op tijd, maar vroeg op de luchthaven aanwezig zijn is een vereiste. Delta is een van de grootste maatschappijen en heeft een samenwerking met KLM/AirFrance. Dat levert in ieder geval FF punten op. Maar het betekent ook dat ze optimaal samenwerken om monopoly posities te creëren tussen de luchthavens en zo de prijs zo hoog mogelijk te laten zijn.

23 september 2017 beoordeeld

Comfortabele stoelen in een nieuw toestel. Genoeg films en series in de entertainmentsectie. Personeel was alert en zeer vriendelijk. Vlot instappen. Wel goed opletten wanneer je sectie wordt omgeroepen.
Kortom: prettige vlucht.

17 september 2017 beoordeeld

Twee dagen voor vertrek,keken wij onze reservering na, onze toegewezen zitplaatsen waren D en en G ,op de heenreis hadden we gewoon G en H, twee naast elkaar apart.
Dus delta gebeld,een uur gewacht!!
En eindelijk iemand aan de telefoon,we konden wel naast elkaar zitten,maar dan moesten we wel $110 betalen!!
Belachelijk natuurlijk, want je kunt alle personen die alleen reizen ook in de middelste rij van vier zetten misschien.
Dus betalen maar,want je wil ook niet 9 uur naast een stel vreemden zitten,terwijl je echtgenoot twee stoelen verder zit!
Pure geldklopperij Delta!
Trouwens de heenweg met vlucht DL0133 ,Amsterdam naar Detroit,binnen een uur waren alle twee toiletten,een urine zwembad!
Wat een viezigheid!