“Comfortabele reis, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Delta Air Lines

4 weken geleden beoordeeld

Comfortabele stoelen in een nieuw toestel. Genoeg films en series in de entertainmentsectie. Personeel was alert en zeer vriendelijk. Vlot instappen. Wel goed opletten wanneer je sectie wordt omgeroepen.
Kortom: prettige vlucht.

Schrijf een beoordeling

4 weken geleden beoordeeld

Twee dagen voor vertrek,keken wij onze reservering na, onze toegewezen zitplaatsen waren D en en G ,op de heenreis hadden we gewoon G en H, twee naast elkaar apart.
Dus delta gebeld,een uur gewacht!!
En eindelijk iemand aan de telefoon,we konden wel naast elkaar zitten,maar dan moesten we wel $110 betalen!!
Belachelijk natuurlijk, want je kunt alle personen die alleen reizen ook in de middelste rij van vier zetten misschien.
Dus betalen maar,want je wil ook niet 9 uur naast een stel vreemden zitten,terwijl je echtgenoot twee stoelen verder zit!
Pure geldklopperij Delta!
Trouwens de heenweg met vlucht DL0133 ,Amsterdam naar Detroit,binnen een uur waren alle twee toiletten,een urine zwembad!
Wat een viezigheid!

13 september 2017 beoordeeld

Perfecte vlucht en vriendelijke service. Het instappen was perfect georganiseerd en zowel in de heen als terugvlucht zijn we on time opgestegen.
Nog maar net in de lucht en ze kwamen al rond met drankjes, daarna een maaltijd, tussendoor komen ze ook nog regelmatig rond met water en vlak voor de landing kregen we nog een versnapering. Met het uitgebreide filmaanbod was deze vlucht van 9 uren in een mum van tijd om.

6 september 2017 beoordeeld

Deze maatschappij zorgt goed voor zijn passagiers en heeft voldoende service.
Wij hadden na een uur al gegeten en een snack.
Daarna nog een paar keer drinken en voor de landing nog iets te eten.
Wij zijn niks te kort gekomen.
Als het aan mij ligt vlieg ik altijd met delta naar USA.
Ook de keren ervoor waren perfect.

6 september 2017 beoordeeld

Prima maatschappij, relaxed en prima eten en tussendoortjes. Personeel is zeer vriendelijk en ze vliegen op tijd! Wel veel vluchtwijzigingen tijdens de boeking via KLM...